  • Data: 2009-01-27 22:08:26
    Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
    Od: "Karambol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości
    news:497f69dc$1@news.home.net.pl...

    > U mnie nie stykał przewód w kostce przy regulatorze- objawem były okresowe
    > braki ładowania akumulatora, już szukałem nowego regulatora.
    > Łap za pojedyńcze przewody tuż przy kostce, ciągnij i obserwuj, jedyna
    > metoda

    Zrobie tak.
    Zastanawie mnie tylko dlaczego napiecie na kablu dajacym zasilanie na cewke
    jest i daje impulsy na cewke - tak jak trzeba ale z cewki juz napiecie nie
    wychodzi na swiece. Cewke sprawdzalem - jest dobra.

    Moze przy krenceniu rozrusznikiem czy podczas kopania to napiecie gdzies
    znika - cholerna magia!

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E