    Subject: Re: Posiadacze i znawcy Moto
    From: xxx <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 10 Jan 2020 22:27:01 +0100

    It happens that Trybun formulated :
    > Może ktoś opanował arkana wstrzymania aktualizacji łatek bezpieczeństwa w tym
    > telefonie, i uchyli rąbka tajemnicy? Rzecz dotyczy Moto G7 Power ale inne
    > moga mieć podobnie. Automatyczne aktualizacje wyłaczone a ona i tak nie
    > porzuca zamiaru pobrania i instalacji tych poprawek, tylko niski stan baterii
    > ją powstrzymuje.

    Ja mam moto one, nie testowałem żadnego sposobu ale w opcjach
    programisty jest taka opcja automatyczne aktualizacje systemu, można ją
    wyłączyć.
    Wiem też że przynajmniej w one tak jest że jak się zrobi roota to nie
    da się zainstalować aktualizacji żadnych, ale jak to działa to jeszcze
    nie sprawdzałem bo nie mam potrzeby rootowania.
    Inna opcja to poszukać gdzieś w powiadomieniach może da się to ukryć
    jakoś.
    Jeśli nic nie zadziała to pytanie na xda trzeba wrzucić. Pewnie pomogą,
    może trzeba zrootować i zmienić wartość jakąś tylko w pliku systemowym.
    To tylko domysły, ale trzeba dobrze poszukać, może patent jakiś jest na
    to.