    Subject: Re: Posiadacze i znawcy Moto
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Sat, 11 Jan 2020 15:26:58 +0100

    W dniu 11.01.2020 o 13:53, xxx pisze:
    > Trybun presented the following explanation :

    > Będziesz miał mało aktualizacji, G7 nie jest w android one więc pewnie
    > tak jak obiecali dostaniesz jeszcze kolejnego andka i potem już nic
    > więcej.
    > Moto one jest w android one i co miesiac przez 3 lata sa wysylane
    > aktualizacje bezpieczeństwa więc to jest większa lipa.

    Telefon kupiłem gdzieś tak latem, obecna aktualizacja jest chyba czwarta
    jakie były instalowane. Widać Motorola wzorem Win 10 postawiła sobie za
    cel wydawanie tak częstych poprawek "bezpieczeństwa". Zresztą "poprawka"
    to złe słowo - powinno być Poprawa, czy Poprawicha skoro waga tego
    oscyluje wokół 700MB.. Natomiast z uaktualnień samego Androida to
    "chodzą słuchy" że planowana jest istotnie tylko jedna,. No i w moim
    przypadku może jeszcze Play dorzucić coś  od siebie.