  • Data: 2017-03-17 10:49:49
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:oagavv$k4p$1@news.chmurka.net...
    > Najciekawsze zostawiłem na koniec:
    > Szkoła: liceum.
    > Klasa: I z rozszerzoną matematyką.
    > Temat lekcji: funkcja liniowa.
    > Te za trudne słowa: wykres i funkcja.
    >
    > Po hospitacji powstaje dokument zawierający między innymi uwagi. Nie udało
    > się jego kopii wydębić, nawet po pisemnym wniosku - daliśmy sobie spokój.
    >
    > Mam wrażenie że w takim kierunku zmierza polska szkoła.

    No, w sytuacji, gdy usuwa się z listy lektur pozycje typu (nie pomnę,
    musiałbym zajrzeć do netu... ale nie chodzi mi teraz o aż taką dokładność)
    Przedwiośnie Żeromskiego, a wskakują na nie "arcydzieła-perełki" światowej
    literatury typu Harry Potter (Nie Pooter przypadkiem? :PP), to wszystkiego
    bym się spodziewał. Nie odnosicie wrażenia, że szkoła, tak naprawdę, ODUCZA
    samodzielności, myślenia twórczego, kładąc nacisk na działania ODtwórcze,
    czyli hodowanie bezmyślnych bestyjek, podporządkowanych swoim guru... o
    kurwa... tym z Sejmu...??? Ja pierdolę... niech mnie ktoś wyprowadzi z
    błędu...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.