  • Data: 2017-03-22 17:17:08
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > No bo to fajny program jest :)
    > Ja wiem że vi w różnych wersjach dużo może, ale jakoś nie mogę się
    > do niego przekonać. Jak się nie da inaczej to trudno, ale jak się
    > da rodzinnie to jakoś przyjemniej jest :)

    Może i fajny, nie przeczę, ale choćby wychodzenie z niego dziwne takie.
    A jeśli się ma stare przyzwyczajenia, tedy trzeba rzec: mów mi wuju!

    > Też mam takie wrażenie, że parę programów toto miało. Chyba nawet
    > edit z konsoli starych Windows tak miał.

    O tak, też miał! A czy notatnik jakiś okienkowy też może?

    Jarek

    --
    Bardzoś to roztropnie wykalkulował, ale przecie, gdzie ojca nie ma, tam Pismo
    mówi: wuja słuchał będziesz. Jest to jakby rodzicielska władza, której grzech,