  • 1. Data: 2009-01-27 00:39:54
    Temat: Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html
    Ktos tu pisal, ze jak cce jezdzic enduro, to na swoim, hehe...
    Wniosek jest prosty - zdejmuje tablice i caly las jest moj.

  • 2. Data: 2009-01-27 07:17:37
    Temat: Re: Postepow w liberalizmie ciag jeszcze dalszy
    Od: "Budyn" <b...@w...riders.pl>

    Uzytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisal w wiadomosci
    > http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html

    Przenies sie pare watków nizej :)

    b.

  • 3. Data: 2009-01-27 09:02:10
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Budyn pisze:
    > Uzytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisal w wiadomosci
    > Przenies sie pare watków nizej :)

    ja mam wyżej-
    nie mogę więc skorzystać z Twej cennej rady...

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-01-27 09:51:57
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Sty, 10:02, "(pj)" <p...@w...pl> wrote:

    > ja mam wyżej-
    > nie mogę więc skorzystać z Twej cennej rady...

    Formalista!

  • 5. Data: 2009-01-27 10:00:39
    Od: jarek_bolo <bolo19213@wpWYTNIJ_TO.pl>

    Całe szczęście, że poprzedni rząd swoimi komuszymi, pisobolszewickimi,
    antyliberalnymi ustawami, które obniżyły podatki, koszty pracy, zniosły
    opodatkowanie przy darowiznach zrobił nadwyżkę "komunizmu" i teraz
    obecny rząd może ostro liberalizować naszą "Polskie" poprzez podwyżki
    akcyz, niedopuszczenie 90% absolwentów prawa do zawodów korporacyjnych, itd.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    www.niezalezna.pl

  • 6. Data: 2009-01-27 10:09:47
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "jarek_bolo" <bolo19213@wpWYTNIJ_TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rząd może ostro liberalizować naszą "Polskie" poprzez podwyżki akcyz,
    > niedopuszczenie 90% absolwentów prawa do zawodów korporacyjnych, itd.

    spierdalaj??
    NTGjCh

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 7. Data: 2009-01-27 17:20:26
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał

    > spierdalaj??

    Powinno byc: spierdalaj!!
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 8. Data: 2009-01-28 07:43:49
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał

    > Powinno byc: spierdalaj!!

    No nie wiedzialem czy moge ;) i czy aby nie za mocne jak na pierwsze
    spier...

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 9. Data: 2009-01-30 11:02:17
    Od: jarek_bolo <bolo19213@wpWYTNIJ_TO.pl>

    Spieszę z wiadomością dla Hinka i BartkaGSXF oraz innych, że PO
    zapowiedziało kolejną liberalną decyzję, a mianowicie podwyżkę składki
    zdrowotnej do poziomu 10% od 2010 roku !!
    http://biznes.onet.pl/0,1907040,wiadomosci.html

    A tutaj jak Prezydent Warszawy wspiera i pomaga realizować oddolne
    inicjatywy warszawskich przedsiębiorców. Szczęście, że Lechu Kaczyński
    już nie urzęduje, bo pewnikiem uwalił by piękne plany.
    http://niezalezna.pl/article/show/id/15481

    Pewnie znowu cudownie się uniesiecie i tryśniecie miłością obywatelską
    jak w waszych powyższych postach.

    Również z miłosnym pozdrowieniem.

    Jarek Bolo

    www.niezalezna.pl

  • 10. Data: 2009-01-30 11:19:20
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    jarek_bolo wrote:
    > Spieszę z wiadomością dla Hinka i BartkaGSXF oraz innych, że PO
    [...]

    Odbiegnij sobie stad czym predzej z politykierstwem i propaganda, jelopie.

    --
    Artu / Kef