  • 11. Data: 2014-04-25 11:47:48
    Temat: Re: Poszukiwany prosty i tani moduł BT z SPP
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-24 23:01, Jakub Rakus pisze:

    > Aaa to widzę jest to samo co znalazłem na alledrogo pod nazwą HC-05. I
    > podobno rusza od razu na 9600 8n1 bez żadnej konfiguracji.

    Prawdziwy HC-05 z tego co mi wiadomo obsługuje także komunikację w
    trybie master. Ten tutaj ma bardziej ubogi zestaw komend AT. Jednak w
    trybie slave rusza praktycznie bez żadnych kombinacji. Wystarczy go
    wykryć i sparować i połączyć, potem można już przesyłać dane w obydwu
    kierunkach.

    Tych kilka komend AT służy właśnie do takich operacji jak zmiana pinu
    synchronizacji albo nazwy.

  • 12. Data: 2014-04-25 18:37:31
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 25.04.2014 11:47, Atlantis wrote:

> [...]
    > kierunkach.
    >
    > Tych kilka komend AT służy właśnie do takich operacji jak zmiana pinu

    O to bardzo fajnie, wygląda, że to jest to o co mi chodziło. Dzięki za
    porady, teraz poczekam na przesyłkę i jak przyjdzie to może wtedy jakieś
    nowe problemy się urodzą.

    Jakub Rakus