  • 1. Data: 2007-09-02 23:03:05
    Temat: Re: Poszukuję hostingu
    Od: m...@r...pl

    On Sep 1, 11:15 pm, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:
    > Obawiam się, że naoglądałeś się za dużo reklam Nerwozdrady, Trele2, Nietii,
    > czy innego "darmowego" Internetu.

    Obawiam sie, ze rootnode.pl spelnia wszystkie te wymagania ;)
    Za cene 144zl rocznie.

  • 2. Data: 2007-09-02 23:06:02
    Od: meer <s...@n...thanks>

    m...@r...pl napisał(a):
    > Obawiam sie, ze rootnode.pl spelnia wszystkie te wymagania ;)
    > Za cene 144zl rocznie.

    Obawiam się, że reklamując swoją własną firmę jesteś średnio wiarygodny.

    --
    meer

  • 3. Data: 2007-09-03 00:20:43
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    meer pisze:

    > Obawiam się, że reklamując swoją własną firmę jesteś średnio wiarygodny.

    Póki co rootnode to bardziej inicjatywa kilku zapaleńców niż firma i
    chyba takie są założenia tego projektu.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 4. Data: 2007-09-03 00:40:32
    Od: T <t...@i...invalid>

    marcin pisze:

    > Obawiam sie, ze rootnode.pl spelnia wszystkie te wymagania ;) Za cene
    > 144zl rocznie.

    "Rootnode jest inicjatywą non-profit i działamy jako stowarzyszenie
    zwykłe, więc każdy użytkownik musi zaakceptować regulamin stowarzyszenia
    oraz wypełnić i wysłać podpisaną kartę członkowską."

    To w końcu "konto za cenę" czy "inicjatywa non-profit"?

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 5. Data: 2007-09-03 06:26:07
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 03.09.2007, T <t...@i...invalid> wroted:

> [...]
    > oraz wypełnić i wysłać podpisaną kartę członkowską."
    >
    > To w końcu "konto za cen?" czy "inicjatywa non-profit"?

    "Non-profit" nie znaczy "za darmo".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 6. Data: 2007-09-03 07:10:35
    Od: T <t...@i...invalid>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > "Non-profit" nie znaczy "za darmo".

    A w którym miejscu napisałem, że znaczy?

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 7. Data: 2007-09-03 07:40:22
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 03.09.2007, T <t...@i...invalid> wroted:

    > A w którym miejscu napisa?em, ?e znaczy?

    W pierwszym powyżej cytowanym wierszu, stawiając pytanie tak, jakby możliwe
    było tylko albo jedno, albo drugie.

    Organizacje 'non-profit' działają jako nie nastawione na zysk, co nie znaczy,
    że nie będą pobierać pieniędzy tam, gdzie trzeba pokryć jakieś koszty.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 8. Data: 2007-09-03 08:28:44
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik m...@r...pl napisał:

    > Obawiam sie, ze rootnode.pl spelnia wszystkie te wymagania ;)
    > Za cene 144zl rocznie.

    Ja też się obawiam :)

    --
    TOM

  • 9. Data: 2007-09-03 12:43:25
    Od: m...@r...pl

    On Sep 3, 1:06 am, meer <s...@n...thanks> wrote:
    > Obawiam się, że reklamując swoją własną firmę jesteś średnio wiarygodny.

    Zaloz konto testowe i sam sie przekonaj jak srednio wiarygodny
    jestem.
    A potem wydawaj opinie.

    Odpowiadajac jeszcze na powyzsze pytania.
    Rootnode jest stowarzyszeniem. Kazdemu czlonkowi przysluguje konto
    shellowe na naszych serwerach - pisze serwerach, poniewaz w tej chwili
    jedno konto shellowe to przestrzen shellowa, torrentowa i backupowa na
    roznych maszynach. Nie zarabiamy na tej inicjatywie, a z oplat
    czlonkowskich pokrywamy wszystkie koszty.

    Zapraszam. Przysluguje darmowy 14-dniowy okres testowy. Bez
    konsekwencji mozna sprawdzic cale srodowisko. Nie limitujemy kont
    testowych w zaden sposob.

  • 10. Data: 2007-09-05 20:42:13
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 03 Sep 2007 10:28:44 +0200, Tomasz Śląski wrote:

    > Ja też się obawiam :)

    obawiam się że możesz nie mieć racji :/

    --
    futszaK