  • 1. Data: 2010-04-23 10:56:39
    Temat: Potrzebny patent na uszczelnienie
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Witam
    problem jest następujący
    odkształciły się, pewnie ze starości, gumowe króćce dolotowe
    w starej Hondzie CB 550 CS '83
    guma straciła swoją sprężystość i elastyczność i nie daje sie jej
    założyć tak aby nie puszczała lewego powietrza, zsuwa się z gaźników
    wymyśliłem takie rozwiązanie:
    przetnę króćce możliwie daleko od gaźnika,
    ale tak żeby wygodnie je potem jakoś połączyć

    problem tylko z tym połaczeniem, czym to najlepiej zrobić ?
    szczelina będzie rzędu 2-3mm max 5mm
    myśałem żeby to owinąć taśmą jakąś możliwie mocną i szczelną
    jedyne co mi podchodzi to taka szara mocna taśma

    może podrzucicie drodzy grupowicze jakiś lepsze rozwiązanie
    może ktoś robił coś podobnego i ma sprawdzone rozwiązanie
    będe bardzo wdzięczny
    wiem że najlepiej byłoby kupić nowe, ale to nierealne
    efekt estetyczny nie musi być najwyższych lotów, byle szczelnie było

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-04-23 11:22:59
    Temat: Re: Potrzebny patent na uszczelnienie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, Paweł <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > wiem że najlepiej byłoby kupić nowe, ale to nierealne
    > efekt estetyczny nie musi być najwyższych lotów, byle szczelnie było

    Dlaczego nierealne? Na bikebandit.com cena obu to $62.10 nie jest to
    jakis kosmos patrzac na ceny innych czesci a mialbys spokoj i nie
    musial rzezbic w gownie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-04-23 11:26:07
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    > Dlaczego nierealne? Na bikebandit.com cena obu to $62.10 nie jest to

    Wielkie dzięki za adres, nie znałem go

    > jakis kosmos patrzac na ceny innych czesci a mialbys spokoj i nie
    > musial rzezbic w gownie.

    zgadzam się i nie wykluczam że zamówię oryginały
    poprostu narazie chcę doprowadzić motocykl do porządku
    pojeździć nim trochę, zobaczyć co tam jeszcze się wysypie
    i wtedy zrobić konkretne zakupy niezbędnych rzeczy

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-23 11:48:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Paweł pisze:
> [...]
    > guma straciła swoją sprężystość i elastyczność i nie daje sie jej
    > założyć tak aby nie puszczała lewego powietrza, zsuwa się z gaźników

    Namoczyc na noc albo dluzej w nafcie ?

    A potem zalozyc i dokrecic cybantami, do czasu zakupu nowych.

    KJ

  • 5. Data: 2010-04-23 11:53:04
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    > Namoczyc na noc albo dluzej w nafcie ?
    >
    > A potem zalozyc i dokrecic cybantami, do czasu zakupu nowych.

    Było robione trzyma przez chwilę potem pod wpływem drgań zsuwa się
    były tez próby z delikatnym ogrzewaniem - to samo

    wypaczyły się tak że nawet zdjęte nie dają się ładnie i pewnie na gaźniki
    założyć
    dlatego chce je rozciąć

  • 6. Data: 2010-04-23 12:34:35
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-23 12:56, Paweł pisze:
> [...]
    > wiem że najlepiej byłoby kupić nowe, ale to nierealne
    > efekt estetyczny nie musi być najwyższych lotów, byle szczelnie było

    Sprobuj krocce wygotowac, we wrzatku, powinna guma zmieknnac, jak to nic
    nie da, owin kocowki gaznikow tasma samowulkoanizujaca i wcisnij je na
    ludwik lub cos innego sliskiego

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy