  • 1. Data: 2010-08-27 06:00:12
    Temat: Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Miałem sobie starą oponę w motocyklu. Powietrze z niej w ogóle nie uciekało.
    Jak nadmuchałem wiosną, tak trzymała kilka miesięcy.

    Przyszło mi ją wymienić na nową i już nie jest tak różowo. W tej chwili
    traci ok 0.2 atm w ciągu 3 tygodni.
    Wymieniał mi ją fachowy warsztat. Czy macie jakąś radę na takie wyciekanie
    powietrza?

  • 2. Data: 2010-08-27 06:28:29
    Temat: Re: Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > traci ok 0.2 atm w ciągu 3 tygodni.
    > Wymieniał mi ją fachowy warsztat. Czy macie jakąś radę na takie wyciekanie

    Sprawdz czy zaworek jest dokrecony i nie ucieka tamtedy. Zreszta zawsze cos
    tam ucieka, ja przy okazji pobytu na stacji zawsze sprawdzam i dobijam ile
    trzeba.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-08-27 06:30:19
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Marcin N", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

> [...]
    > traci ok 0.2 atm w ciągu 3 tygodni.
    > Wymieniał mi ją fachowy warsztat. Czy macie jakąś radę na takie wyciekanie

    Przede wszystkim sprawdź maszynkę - przy zmianie opony też powinna być
    wymieniona i możliwe że mimo że nowa automat lekko przepuszcza. Tak czy
    inaczej możesz ją profilaktycznie dokręcić - jeśli w ogóle się da, to
    znaczy że była za słabo wkręcona i powietrze powinno przestać uchodzić.
    Jeśli to nie to, to gorzej. Mógł gumiarz na przykład źle felgę wyczyścić i
    bokiem uchodzi... W każdym razie jeśli nie pomoże dokręcenie maszynki, to
    najskuteczniejszą metodą odnalezienia miejsca uchodzenia powietrza jest
    zdjęcie koła i micha lub wanna z wodą.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2010-08-27 07:13:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Damork napisał(a):
    > Przede wszystkim sprawdź maszynkę

    Co to ta maszynka? Do golenia?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-08-27 07:25:51
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Kamil Nowak 'Amil'", poprawił mikrofon, rozwarł
    paszczę i ryknął:

    > Co to ta maszynka? Do golenia?

    Nie, taka służąca do wywoływania do tablicy pseudointeligentów od siedmiu
    boleści.
    Wentyl, zawór powietrza, maszynka i jeszcze kilka nazw używanych zamiennie
    jako określenie tej samej części. Której byś w sklepie nie wymienił,
    sprzedawca będzie wiedział o co chodzi.
    Dotarło, czy zdjęcie podlinkować?

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 6. Data: 2010-08-27 07:32:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-27, Damork <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Wentyl, zawór powietrza, maszynka i jeszcze kilka nazw używanych zamiennie
    > jako określenie tej samej części. Której byś w sklepie nie wymienił,
    Ale Google nie wie o co chodzi! Wpisujac "maszynka wulkanizacja" sa same
    obrazki maszyn do wulkanizacji, a jak wpisze "maszynka kolo" to mi wyskakuja
    maszynki do miesa.

    Nie lepiej od razu powiedziec wentyl lub zaworek? Wszyscy wtedy wiedza
    o co chodzi a nie rzucac jakims okresleniem z branzy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-08-27 08:08:33
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-27 08:28, AZ pisze:
    > Sprawdz czy zaworek jest dokrecony i nie ucieka tamtedy. Zreszta zawsze cos
    > tam ucieka, ja przy okazji pobytu na stacji zawsze sprawdzam i dobijam ile
    > trzeba.

    No właśnie to jest ciekawe. Ja pamiętam, że po zimie byłem w szoku
    sprawdzając przed pierwszym wypadem ciśnienie w oponach. Nawet myślałem,
    że mam uszkodzony ciśnieniomierz, ale dojechałem na najbliższą stację i
    wynik się mniej więcej potwierdził.
    Nic nie zeszło (uwzględniając jakiś tam błąd pomiaru rzecz jasna) :)
    Nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale byłem nieco zdziwiony.

    --
    duddits

  • 8. Data: 2010-08-27 08:23:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Damork napisał(a):
    > Dotarło, czy zdjęcie podlinkować?

    Dawaj. Najlepiej takie z maszynka w dupie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2010-08-27 09:18:52
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Co to ta maszynka? Do golenia?

    Ojtam. Sliczny "staropolski regionalizm";)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2010-08-27 10:52:00
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ojtam. Sliczny "staropolski regionalizm";)
    jacot młode piszom
    to nie wiedza ze to kiedys było jedyne okreslenie
    huck