  • 11. Data: 2009-06-27 18:03:20
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z
    > predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na
    > wyprzedzanie. Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde
    > klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie
    > strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500.

    Albo Honda XBR 500

    http://www.allegro.pl/search.php?string=xbr&category
    =5557

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-06-27 18:11:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Albo Honda XBR 500
    >
    > http://www.allegro.pl/search.php?string=xbr&category
    =5557

    Jakby Ci tu... W porownaniu z SR500 taka XBR to straszny kundel i z
    klasykami ma malo wspolnego, no moza poza silnikiem. A te blaszane kola
    Hondy to w ogole jakies nieporozumienie jest, o zbiorniku nie wspomne
    przez grzecznosc. W sumie ladny motocykl ale kola ma tragiczne. No i
    dostepnosci czesci do SR i XBR jest nieporownywalna. Do SR jest mnostwo
    aftermaketow, kit-ow tuningowych, nadwoziowych i takie tam...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-06-27 18:51:28
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote

    >Albo Honda XBR 500

    Jak juz hądy to predzej CB 400 lub 450

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 14. Data: 2009-06-27 18:54:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > dostepnosci czesci do SR i XBR jest nieporownywalna. Do SR jest mnostwo
    > aftermaketow, kit-ow tuningowych, nadwoziowych i takie tam...

    Całkiem możliwe, dałem tylko koledze alternatywę. Zresztą SR oidp była
    dostępna również z odlewanymi kołami.

  • 15. Data: 2009-06-27 19:07:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Zresztą SR oidp była dostępna również z odlewanymi kołami.

    No wlasnie. Miewala calkiem ladne wieloramienne odlewane aluminiowe
    kola. Honda stosowala jakies dziwne blaszane wytloczki nitowane do
    obreczy. Nie wiem jak oni na to wpadli ale byl to jeden z bardziej
    pomylonych wynalazkow Hondy.

  • 16. Data: 2009-06-27 19:58:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dysiek pisze:

    > Moze czopka jakiegos? Ja mam Yamaha Virago 250 i dla mnie git :-)

    Virago 250 owszem są ładne, kumpel ma, ale chyba 750, robi wrażenie.
    Niestety z tego co się orientowałem, kosztują min 6 tys., obecnie mogę
    już nie wyrobić... :(

    P.S. Jesteś z Wawy, chętnie bym obejrzał sprzęt na żywca, to zawsze co
    innego niż w sieci czy katalogach... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 17. Data: 2009-06-27 20:06:31
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie
    > strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500.

    Znajomy, który też ujeżdża zabytkowe Jawy, ale do codziennej tułaczki ma
    nowszy sprzęt, też mi ją polecał. Niestety jest ich chyba bardzo mało w
    PL (na sprzedaż). :(
    Sam motocykl, owszem w moim guście ;)

    > Koszty eksploatacji/napraw/czesci takiego singla sa takie same lub nawet
    > nizsze niz w Twoim wymiarzonym GieNku a frajda z jazdy i z posiadania
    > ostatniego klasycznego singla sa bezcenne :)

    hehehe... GieNek jest taki zwyczajny, prosty i to mnie właśnie ujęło,
    ale oczywiście jestem otwarty i nie blokuję się na "tego, jedynego", bo
    wiem jak to się może skończyć.

    P.S. Kuczu a miałeś okazję pośmigać Estrellą (lub ktoś z Precla), jestem
    ciekaw opinii, choć to zawsze będzie subiektywne, ale jednak co
    praktyka, to praktyka.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 18. Data: 2009-06-27 20:08:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    > Albo Honda XBR 500

    Przyglądałem się poszczególnym Hondom, w końcu na 250 się uczyłem, ale
    zupełnie mi nie podchodzą... ;) Wiem, wiem... wybredny... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 19. Data: 2009-06-27 21:18:51
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "falco" <m...@w...pl> wrote

    > Przyglądałem się poszczególnym Hondom, w końcu na 250 się uczyłem, ale
    > zupełnie mi nie podchodzą... ;) Wiem, wiem... wybredny... ;)

    No to moze Yamaha xs 400
    kilka roznych wariantow, w Twoim pulapie
    cenowym no i nie przeraza moca.
    Bardzo przyjemne motorki a i podobnie
    jak SR500 czy kawasaki W650
    po jakims czasie moze sluzyc na swietny
    material do wystrugania sobie Cafe Racera.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 20. Data: 2009-06-28 09:06:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Virago 250 owszem są ładne, kumpel ma, ale chyba 750, robi wrażenie.
    > Niestety z tego co się orientowałem, kosztują min 6 tys., obecnie mogę już
    > nie wyrobić... :(

    Za 5 tysiecy wyrwiesz ladna sztuke. Ja swoja kupilem w lutym za 4.800 z
    sakwami, piornikiem i chromowanymi luterkami. Wiec radze poszukac - motor
    naprawde fajny, ladnie wyglada i przyjemnie sie jezdzi.

    > P.S. Jesteś z Wawy, chętnie bym obejrzał sprzęt na żywca, to zawsze co
    > innego niż w sieci czy katalogach... ;)

    Ja jestem z Wroclawia, ale wejdz na www.virago.com.pl i sie zpytaj - na
    pewno ktos pomoze :-)

    Pozdrawiam