  • 21. Data: 2009-06-28 09:09:38
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z predkosciami
    > w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na wyprzedzanie.

    Przesadzasz troche. Ja mam Virago 250 i do setki przyspiesza katalogowo w
    tyle samo co moja Honda Civic 1,5 litra. Fakt, ze limit szybkiego
    przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos zawalidroge
    objedziesz bez problemu.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 22. Data: 2009-06-28 11:59:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Dysiek pisze:

    > Przesadzasz troche. Ja mam Virago 250 i do setki przyspiesza katalogowo w
    > tyle samo co moja Honda Civic 1,5 litra.

    No i co z tego ? Nawet byle skuterek zostawia wiekszosc aut pod
    swiatlami ale to nie znaczy ze sie tym da dynamicznie jezdzic.

    > Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos
    zawalidroge
    > objedziesz bez problemu.

    aha. I to ma byc fajne ? Wybacz ale Virago 250 sie nadaje do miasta po
    bulki i nic wiecej. Kumpel mial kiedys, probowal z nami jechac poza
    miastem. Porazka jakas. Albo on nas gonil albo my na niego czekalismy.
    Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies koszmarne
    minuty to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil sobie motocykl :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2009-06-28 12:31:27
    Od: n...@s...com

    On Sat, 27 Jun 2009 11:03:49 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Kawasaki Estrella pozostanie w strefie marzeń, choć powaliła mnie na
    >kolana, zgniotła cyce, szczenę rozwarła na blacie, to jestem jeszcze za
    >cienki bolek na takie fanaberie, ale... ostro trawię temat Suzuki 250 GN.

    Moja osobista Wydra nie trawila gienka, nie czula go i wogole gienek
    to bylo samo zloo. A estrelke ogarnela szybko (oprocz przejazdow
    blotnistymi drogami w glebokich koleinach, ale i tego sie nauczy przy
    dzipijesie).
    Niestety z Twoim budzetem bedzie ciezko znalezc ten model nawet u
    niemca.

    >Oczywiście nie będę męczył o przejażdżkę, mało kto daje ujeżdżać swój
    >sprzęt "obcym" ;)

    niedawno duzo szkol to mialo, a pewnie jeszcze wiele ma. Za pare dych
    kup lekcje i juz.

    >Chciałbym sprzęt obejrzeć, posłuchać (dźwięk jest dla mnie bardzo
    >ważny), wiadomo w czym rzecz.

    Czyli nie chcesz gienka, chyba ze masz bardzo hmmm, specyficzny gust.

    >Sprzęt ma być na wskroś klasyczny, bez bajerów, plastików, nowoczesnego
    >wyglądu, lekki i zwinny do miasta, ale w miarę
    >wygodny/przydatny/ekonomiczny na kilkuset km trasę (bez szaleństw),
    >prosty w obsłudze, z dobrą dostępnością i zdroworozsądkowym zapleczem
    >części/serwisu, budżet 4-5 tysiaków.
    >
    >Czy Suzuki 250 GN da radę...?*

    Sie zapytaj czy TY dasz rade, bo gienek sobie poradzi.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 24. Data: 2009-06-28 12:35:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

> [...]
    > czekalismy. Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies
    > koszmarne minuty to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil

    No, bo teraz tiry i zawalidrogi poruszają się około 110kmh, czyli tam,
    gdzie wg Dyśka kończy się limit szykiego przyspieszania 250.
    Z czym się zgadzam.

    A zapewne średnia pojemność silnika z Waszej wycieczki to koło 954ccm,
    co?
    Mocno zaniżona przez virago.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 25. Data: 2009-06-28 12:37:12
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies koszmarne minuty
    > to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil sobie motocykl :)

    Ja sie zapierdzielam na szosie milion na godzine - sune sobie dla
    przyjemnosci kolo 90 km/h i do tego V250 jak najbradziej wystarcza. Nie
    robie tez tras po tysiac kilometrow, tylko po kilkadziesiat i nie potrzebny
    mi wiekszy motor.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 26. Data: 2009-06-28 12:38:57
    Od: n...@s...com

    On Sun, 28 Jun 2009 13:59:41 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    >Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies koszmarne
    >minuty to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil sobie motocykl :)

    Kuczu, ale estrelka ma dokladnie takie same mankamenty.
    No z 17 kulawych* walachow nie wykrzeszesz szarzy, tylko podbieganie.
    Reszta to kwestia preferencji, gustow itp.

    pozdr
    newrom
    * - bo od kawasaki

  • 27. Data: 2009-06-28 12:39:33
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No, bo teraz tiry i zawalidrogi poruszają się około 110kmh, czyli tam,
    > gdzie wg Dyśka kończy się limit szykiego przyspieszania 250.
    > Z czym się zgadzam.

    A ja sobie jezdze 90 km/h i jak ktos sunie wiecej to juz mnie nie interesuje
    :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 28. Data: 2009-06-28 12:42:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > No, bo teraz tiry i zawalidrogi poruszają się około 110kmh, czyli tam,
    > gdzie wg Dyśka kończy się limit szykiego przyspieszania 250.

    110 kmh to dla tego "motocykla" nie limit wyprzedzania a limit w ogole.

    > A zapewne średnia pojemność silnika z Waszej wycieczki to koło 954ccm, co?
    > Mocno zaniżona przez virago.

    Nie. Osobiscie jechalem wtedy Intruderem 800. Pozostale pojazdy mialy
    zblizona pojemnosc, glownie byly to beznadziejne Dragstary 650.

  • 29. Data: 2009-06-28 12:54:27
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > 110 kmh to dla tego "motocykla" nie limit wyprzedzania a limit w ogole.

    Limit w ogole przy odblokowanym silniku to 120-130.

    Dysiek

  • 30. Data: 2009-06-28 15:43:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Dysiek pisze:

> [...]
    > robie tez tras po tysiac kilometrow, tylko po kilkadziesiat i nie potrzebny

    Alez ja Ci nie bronie. Tyle tylkovze autor watku pytal o motocykl ktorym
    da sie pojechac na wycieczke dalsza niz kilkadziesiat km.