  • 1. Data: 2010-06-09 17:59:33
    Temat: [Pozdrowienia] granatowa Xantia SZO 66KX
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Pozdrowienia dla kierownika granatowej Xantii z wlepką PMS na tylnym
    zderzaku z lewej. Widziany dziś w stolicy po 16 na skrzyżowaniu Woronicza i
    Niepodległości, zresztą nie po raz pierwszy w tym czasie i miejscu.
    Objechałem Cię zaraz za skrzyżowaniem, a potem jechałeś za mną
    Niepodległości, aż do Batorego, gdzie Ci trochę uciekłem. Nie trąbiłem, by
    nie wproadzać zamieszania, bo nie mam oklejonej bryki.

  • 2. Data: 2010-06-09 18:20:48
    Temat: Re: [Pozdrowienia] granatowa Xantia SZO 66KX
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Pozdrowienia dla kierownika granatowej Xantii z wlepk? PMS na tylnym
    > zderzaku z lewej. Widziany dzi? w stolicy po 16 na skrzyżowaniu Woronicza
    > i Niepodległo?ci, zreszt? nie po raz pierwszy w tym czasie i miejscu.
    > Objechałem Cię zaraz za skrzyżowaniem, a potem jechałe? za mn?
    > Niepodległo?ci, aż do Batorego, gdzie Ci trochę uciekłem. Nie tr?biłem, by
    > nie wproadzać zamieszania, bo nie mam oklejonej bryki.

    Dzieki, wszak nie Xsantia a Xsara ale tez na F:)
    Jechales jakims SUVem?
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2010-06-09 21:02:21
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki, wszak nie Xsantia a Xsara ale tez na F:)
    > Jechales jakims SUVem?
    > Pzdr
    > Adam

    A to już moja pomyłka. :)