    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Prad z wiatrakow
    Date: Fri, 27 Dec 2013 15:41:22 +0100
    <P...@n...chmurka.net>
    <52b89c18$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <P...@n...chmurka.net>
    <52bd6354$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <P...@n...chmurka.net>
    <52bd80eb$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:52bd80eb$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ech, no tak, sporo ludzi wpada tu na pułapkę. Ale inżynier? :>
    > Przecież to prostsze niż całki:)

    Całki - chyba ani razu po studiach nie musiałem użyć.
    Przypomnienie sobie matematyki na tym poziomie na jakim umiałem na studiach
    to też jest mój plan na "jak znajdę trochę czasu".
    Przez matematykę prześliznąłem się bez egzaminu. Prowadzący wykład kilku
    (coś koło 5) osobom z roku zaproponował zwolnienie z egzaminu za cenę oceny
    o 1 niższej niż z ćwiczeń. Wolałem dostać 4 niż uczyć się do egzaminu na
    Międzynarodowym Spływie Kajakowym na Dunajcu (dla młodych: to wtedy była
    jedyna możliwość spłynięcia kajakiem przez przełom Dunajca - trzeba było
    pamiętać, że do prawego brzegu dobijać nie wolno).

    > Ok, to klecimy, na psf po raz kolejny.

    Zaraz sobie to wydrukuję.
    Ale na prawdę nie wiem kiedy znajdę czas na "poczytanie".
    Ostatnimi miesiącami wracam z pracy do domu koło 20...21. Umówiłem się z
    synem, że dziś wrócę koło 17 i będziemy mieli trochę czasu "dla rodziny", a
    ja tu zamiast robić co mam pilnego to jakieś banialuki z astronomii.
    Spróbuję to też jakoś przyłożyć do przykładu (ABC), który kleciłem w
    międzyczasie.
    P.G.