  • 31. Data: 2019-12-13 12:56:55
    Temat: Re: Prędkość
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-11 o 17:16, r...@o...pl pisze:

    > Piękne :) Jak w Cyrku Monty Pythona powinna się tu pojawić wielka noga
    > rozpierdalając tą całą dyskusję we wszystkich podobnych wątkach...
    >
    > Zadam proste pytania:
    >
    > Kim jest personalnie jest ów mityczny "pieszy", tzn:
    >
    > 1) Znacie jakichś pieszych? Może ktoś zna jakichś rowerzystów? Proszę wymienić
    > pierwszych kilka osób, które przyjdą do głowy - kto to będzie?

    Osobiście nie znam. Czytałem w internecie, że są i to też w podobno
    występują nawet w Polsce.

    > 2) Typowa narodowość, pochodzenie pieszego?

    Nie wiem, ale raczej nie polska.

    > 3) Typowe miejsce zamieszkania pieszego?

    Zadupie.

    > 4) Średni wiek pieszego?

    Wiek emerytalny lub uczeń podstawówki.

    > 5) Typowe wykształcenie pieszego?

    Niewykształcony. Ludzie z wykształceniem jeżdżą samochodami marki
    segmentu premium.

    > 6) Typowy status majątkowy pieszego?

    Bez majątku. Na utrzymaniu rodziny lub emeryt/rencista.

  • 32. Data: 2019-12-13 17:18:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 11:00, cef pisze:
    > to chyba raczej paliwo jest za drogie dla niego
    > i dla tego co podstawia autobus też.

    Dobre ;-)

    i cały wywód fizjologiczny ;-) w pizdu

  • 33. Data: 2019-12-13 17:33:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-12-2019 o 22:56, J.F. pisze:

    > A to zalezy gdzie i kiedy. Korki miewamy olbrzymie.
    > Szczegolnie jak wladza jeden pas przerobi na buspas, albo wprowadzi
    > pierwszenstwo tramwaju :-)

    Nie musi, wystarczy nawet zwykły remont świateł, przynajmniej w Poznaniu.
    Przed remontem zwykłe skrzyżowanie - po remoncie, korki w każdą stronę.
    Dotyczy to dokładnie każdej sytuacji - korki pojawiają się tam, gdzie
    nigdy ich nie było.

  • 34. Data: 2019-12-15 19:35:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-12-13 o 11:13, r...@o...pl pisze:

    > Sugerujesz mniejsze odległości w dużym mieście? Piszesz o małym mieście czy wsi?

    > Czy 1500m to dużo? Może chciałeś napisać 15km?

    > A czy dawniej autobus był?

    > Ile osób wozisz w obie strony przez owe 25km, a ile przez 1,5km na zakupy?
    >
    > Pozdr-
    > -Rowerex

    2.
    2.