eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Wed, 09 Oct 2013 17:52:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <l33u4t$p3g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f933$4sk$1@news.vectranet.pl> <l2fbap$p34$7@dont-email.me>
    <l2fcra$62o$1@news.vectranet.pl> <l2fdqg$p34$10@dont-email.me>
    <l2fgf0$741$1@news.vectranet.pl> <l2ggnc$p3e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-68-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1381333981 25712 89.76.68.230 (9 Oct 2013 15:53:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Oct 2013 15:53:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l2ggnc$p3e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506725
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-02 09:07, Jan Koval pisze:
    >
    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l2fgf0$741$1@news.vectranet.pl...
    >> W dniu 2013-10-01 23:11, masti pisze:
    >> On chce wiedzieć teoretcznie z jaka prędkościa jechało auto które w momencie
    >> naciśniecia hamuca na maksa pozostawiło 14m śladów.
    >> Więc ten licznik powyżej mu to obliczy.
    >
    > Nie obliczy bo ta funkcja wymaga dwóch zmiennych: prędkość początkowa i opóźnienie
    hamowania.

    Tak sobie czytam ten wątek sprzed tygodnia i nadziwić
    się nie mogę, bo sprawa pojawia się w wielu miejscach.

    Jakim kurde cudem opóźnienie hamowania ma mieć wpływ
    na wyliczoną prędkość przed hamowaniem.
    Jadę sobie te wyliczone na początku 55km/h, widzę problem,
    reaguję przez 0.3-0.5s (czy ile tam jest w standardzie reakcja
    człowieka + układu hamulcowego), po tym czasie nadal jadę 55km/h!
    Hamulce hamują, w 14m wyhamowuję.

    Teraz jedzie dziadek. Niedzielny kierowca. 5 dioptrii, piszący
    smsa i po narkotykach.
    Jedzie 55km/h, widzi problem. Czeka 30s, po czym wciska
    hamulec. I po tych 30s nadal jechał 55km/h! Wcisnął
    hamulec, nadal ślad miał 14m. I miałby 14m jakby z reakcją
    czekał 15 czy 40s.

    Nie ma znaczenia, ile zastanawiał się nad hamowaniem,
    bo podczas zastanawiania nie hamował, utrzymywał
    stałą prędkość (przez te 0.2 cz 1s)

    pzdr
    bartekltg





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: