  • 11. Data: 2009-11-19 08:46:25
    Temat: Re: Prepaid do telemetrii
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Chris" napisał:

    > Mógłbyś podać jakiś link do tej taryfy?
    > Google nie podaje żadnego sensownego linku.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=taryfa+telemetry
    czna
    pierwszy link -> http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/taryfa_telemetryc
    zna

    Widac mamy inne google.

  • 12. Data: 2009-11-20 23:51:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 09:46:25 +0100, Slawek 'IDEall' Fydryk napisał(a):

    > Widac mamy inne google.

    Przez to odwołanie do SimPlusa byłem przekonany, ze to jest taryfa w
    Plusie i takiej szukałem.
    A ta taryfa w erze tez nie zachwyca: 15 gr + VAT za SMS-a!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2009-11-22 11:32:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Chris <chris94@wytnij_to.poczta.fm> wrote:

    > Przez to odwołanie do SimPlusa byłem przekonany, ze to jest taryfa w
    > Plusie i takiej szukałem.

    W plusie tez jest, nazywa sie M2M.
    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=1414
    7&t4poll=t&t4points=8

    a.

  • 14. Data: 2009-11-26 08:59:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 11:32:17 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > W plusie tez jest, nazywa sie M2M.
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=1414
    7&t4poll=t&t4points=8

    Przeglądałem te różne taryfy i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że pochodzą
    one z jakiegoś skansenu telekomunikacji.
    U wszystkich operatorów z W3 wyglądają one podobnie, czyli miesięcznie
    abonament kosztuje co najmniej 10 zł netto, a SMS co najmniej 15 gr
    netto.
    W ten sposób za kwotę 12,20 zł brutto dostajemy 66 tylko SMS-ów
    miesięcznie.
    Tymczasem kupując Play Fresh, za tę samą kwotę mamy 135,5 SMS-a, nic mi
    nie przepada w razie niewykorzystania, a konto ważne jest przez cały
    rok.
    Co więcej, Play umożliwia zarządzanie wieloma kartami SIM z jednego
    internetowego konta, co jest niesłychanie wygodne.
    Kolejny raz prepaid gorą!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof