-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Kuczu <q...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
Date: Thu, 06 Oct 2011 19:49:07 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <j6kpml$366$1@news.onet.pl>
References: <1...@z...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 095160178246.slubice.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1317923349 3270 95.160.178.246 (6 Oct 2011 17:49:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Oct 2011 17:49:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <1...@z...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646645
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-06 18:23, AZ pisze:
> Mam kolege, kolega ma ZZR 1100 z problemem ale duma i honor usera KHI
> (copyrajt by Tytus) nie pozwala mu publicznie sie poradzic wiec robie
> to za niego.
>
> Motocykl: KHI ZZR 1100
>
> Jezdzil jakos i wzion wyczyscil gazniki, po zlozeniu problem jest
> taki, ze po ustawieniu wolnych obrotow i przegazowce silnik wchodzi na
> 4-5 krpm i dopiero skrecenie wolnych obrotow jest 1000 i tak kilka
> razy az po przegazowce silnik schodzi z obrotow normalnie z lekkim
> zawacheniem przy 2-3krpm ale w jezdzie juz normalnie nie schodzi i
> wiesza sie na 4-5krpm i powoli spada.
>
> Krecilim pilotami w przod i nazad od 1,5 do 3 obrotow, zadnego efektu.
> Krucce szczelne bo przysysa reke i trzyma, zaworki tyz bo pompa dobija
> i sie zatrzymuje. Aha, zacisniecie rury od dolotu powodujr wzrost
> obrotow. Linek napewno nie wina bo odbija normalnie i bez linek tez ro
> samo.
A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania
wakuometrow pozatykane ?
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.11 17:55 AZ
- 06.10.11 18:10 Kuczu
- 06.10.11 18:17 AZ
- 06.10.11 18:53 Michał V-R
- 06.10.11 18:57 Michał V-R
- 07.10.11 15:30 Mat S
- 07.10.11 16:22 AZ
- 07.10.11 22:55 Kuczu
- 08.10.11 18:14 Michał V-R
- 08.10.11 18:33 AZ
- 08.10.11 18:34 Michał V-R
- 09.10.11 11:06 Nikanor
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=