  • 11. Data: 2012-04-04 21:15:40
    Temat: Re: Problem, skrzyżowanie, przepisy
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    news:12197adsm2u2x$.dlg@myjk.org...
    > Wed, 4 Apr 2012 20:30:30 +0200, frank drebin
    > Najlepiej to tak zapodawać: http://g.co/maps/w2rvu ;)
    > Nie ma B-23. Na glebie jest znak P-8b, a więc jest
    > dozwolony skręt w lewo i zawracanie...
    > Po za tym z poprzecznej jadąc, można jechać prosto
    > i skręcić w lewo: http://g.co/maps/73uu3

    miałem to napisać o poprzecznej, jest tak jak piszesz.

  • 12. Data: 2012-04-04 21:17:41
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    .
    > Może również działać -- w trybie "żółto-czarnym"

    czyli dwie różne interpretacje dotyczące tego samego skrzyżowania w
    zależności od tego czy są światła czy nie?
    Bez sensu, na dodatek nigdy nie widzialem sygnalizacji zezwalającej na
    zawracanie

  • 13. Data: 2012-04-04 21:19:30
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Lort" <b...@g...w.ua> napisał w wiadomości
    > Kto: masti Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 4 kwiecień 2012, 20:47:15
    > Przepis wcale nie jest idiotyczny. Sygnalizator kierunkowy ma zapewnić
    > bezkolizyjność; jak sprawę przemyślisz pod tym kątem, to pewnie uznasz
    > ten zakaz za całkiem logiczny.

    ale jak sygnalizacja nie działa, to jest bardziej bezkolizyjnie?

  • 14. Data: 2012-04-04 21:30:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Apr 2012 21:17:41 +0200, frank drebin

    Są, są. http://g.co/maps/xbhyk -- "podjedź" w przód.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2012-04-04 21:32:02
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "frank drebin" <b...@v...pl> wrote in message
    > Bez sensu, na dodatek nigdy nie widzialem sygnalizacji zezwalającej na
    > zawracanie

    To najwyrazniej niewiele w zyciu widziales :-P

    --
    Axel

  • 16. Data: 2012-04-04 21:35:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 21:01:20 +0200 osobnik zwany Lort wystukał:

> [...]
    >
    > Przepis wcale nie jest idiotyczny. Sygnalizator kierunkowy ma zapewnić
    > bezkolizyjność; jak sprawę przemyślisz pod tym kątem, to pewnie uznasz

    ale nie jest znakiem zakazu. jest to niepotrzebne przeniesienie funcji
    znaku na sygnalizator. I jest to jedyny taki wyjątek.
    No dobra jeszcze zielona strzałka pełni funcje stopu ale tam jest też
    czerwone światło

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2012-04-04 21:37:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    frank drebin w <news:jli6ra$mee$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > czyli dwie różne interpretacje dotyczące tego samego skrzyżowania w
    > zależności od tego czy są światła czy nie?

    Nie, nie interpretacje.

    > na dodatek nigdy nie widzialem sygnalizacji zezwalającej na
    > zawracanie

    Nie masz się czym chwalić i w żaden sposób fakt, że nie widziałeś nie
    powoduje, że taka nie istnieje

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2012-04-04 21:42:06
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 21:01, Lort pisze:
    > Przepis wcale nie jest idiotyczny. Sygnalizator kierunkowy ma zapewnić
    > bezkolizyjność; jak sprawę przemyślisz pod tym kątem, to pewnie uznasz
    > ten zakaz za całkiem logiczny.

    bezkolizyjnosc to ma zapewnic kierujacy pojazdem wykonujacy manewr, sam
    sygnalizator jeszcze nikogo przed niczym nie uchronil...

    A przepis idiotyczny.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 19. Data: 2012-04-04 21:51:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:jli7pj$nch$9@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > znaku na sygnalizator. I jest to jedyny taki wyjątek.
    > No dobra jeszcze zielona strzałka pełni funcje stopu ale tam jest też

    "Przykładem może być znak ,,D - 42" informujący o granicy obszaru
    zabudowanego. Zaliczenie go do kategorii znaków informacyjnych nie zmienia
    tego, że związana jest z nim ustawowa dyrektywa nakazująca poruszanie się z
    prędkością obowiązującą na takim obszarze"

    "Jest niewątpliwe, że każdy znak zawiera konkretną informację dla uczestnika
    ruchu drogowego niezależnie od tego, czy umownie zostanie zaliczony do
    kategorii znaków ostrzegawczych, zakazu lub nakazu. Problem wszakże nie
    wyczerpuje się w warstwie informacyjnej. Część tych znaków - obok informacji
    - wyraża również nakaz lub zakaz określonego zachowania się skierowany do
    konkretnego uczestnika ruchu drogowego. Uczestnik ruchu drogowego nie może
    zatem ograniczyć się do poznania jedynie informacji płynącej ze znaku
    drogowego."

    Więcej: <http://www.sn.pl/orzecznictwo/uzasadnienia/ik/I-KZP
    -0015_09.pdf>

    --
    Tomasz Nycz

  • 20. Data: 2012-04-04 21:54:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 21:17:41 +0200 osobnik zwany frank drebin
    wystukał:

> [...]
    > zależności od tego czy są światła czy nie? Bez sensu, na dodatek nigdy
    > nie widzialem sygnalizacji zezwalającej na zawracanie

    bez sensu ale obowiązujące
    w DC mogę Ci parę pokazać