  • 41. Data: 2012-04-05 11:31:40
    Temat: Re: Problem, skrzyżowanie, przepisy
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: masti Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 4 kwiecień 2012, 21:35:15

    > Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 21:01:20 +0200 osobnik zwany Lort wystukał:
    > ale nie jest znakiem zakazu. jest to niepotrzebne przeniesienie funcji
    > znaku na sygnalizator.

    Właśnie o tym pisałem. Dzięki takiemu rozwiązaniu domyślnie zwiększa się
    przepustowość skrzyżowań bezkolizyjnych bez dostawiania kolejnych znaków

    A jeżeli istnieje możliwość zawracania w sposób bezkolizyjny (co zdarza
    się jednak nie aż tak często), to nieco zmienia się wygląd sygnalizatora
    i z głowy.

    --
    Llort

  • 42. Data: 2012-04-05 11:33:46
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: v...@i...pl Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 4 kwiecień 2012, 21:42:06

    > bezkolizyjnosc to ma zapewnic kierujacy pojazdem wykonujacy manewr, sam
    > sygnalizator jeszcze nikogo przed niczym nie uchronil...

    To tak właściwie po kiego grzyba są te wszystkie przepisy, znaki i tym
    podobne, nikogo przed niczym nie chroniące, popierdółki?

    --
    Llort

  • 43. Data: 2012-04-05 11:39:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    2
    > i dopiero z tego miejsca skręcając w lewo zawracamy.

    Oczywiście że nie mógł zawrócić na tym skrzyżowaniu ale egzaminator też
    złamał prawo gdyż zabrania się egzaminatorowi wydawania poleceń sugerujących
    złamanie przepisów.
    Mówiąc "na najbliższym skrzyżowaniu " egzaminator celowo wprowadził w błąd.
    takie praktyki są zakazane i powinieneś donieść na egzaminatora i zarządać
    anulowania jego negatywnej oceny.

    Marek

  • 44. Data: 2012-04-05 11:41:01
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Bez sensu, na dodatek nigdy nie widzialem sygnalizacji zezwalającej na
    > zawracanie

    A ja przeciwnie, dość często.

    Marek

  • 45. Data: 2012-04-05 11:47:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > błąd. takie praktyki są zakazane i powinieneś donieść na egzaminatora i
    > zarządać anulowania jego negatywnej oceny.

    Tu jest coś na temat
    http://moto.onet.pl/11250026,29,4,filmy.html?node=29

    Marek

  • 46. Data: 2012-04-05 11:52:12
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Mówiąc "na najbliższym skrzyżowaniu " egzaminator celowo wprowadził w
    > błąd. takie praktyki są zakazane i powinieneś donieść na egzaminatora i
    > zarządać anulowania jego negatywnej oceny.

    Zakładając, że dokładnie tak brzmiało polecenie.

  • 47. Data: 2012-04-05 11:56:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-05 11:33, Lort pisze:

    > To tak właściwie po kiego grzyba są te wszystkie przepisy, znaki i tym
    > podobne, nikogo przed niczym nie chroniące, popierdółki?

    Zeby cala machine urzednicza napedzac i obrot $$$ szedl? Poczawszy od
    kategorii PJ, poprzez egzaminy, na kasie z mandatow konczac?

    No i moze jeszcze dla tych malo rozgarnietych, co bez tego by nie
    potrafili sie poruszac wsrod innych uczestnikow ruchu.
    Tak na prawde, to do sprawnego poruszania sie wystarczyloby oznakowanie
    pierwszenstwa zeby uplynnic ruch i "zasada prawej reki".

    Popatrz na filmiki w internecie
    (chyba z chin lub indii, np. to:
    http://www.youtube.com/watch?v=QlJR0Jnr3g8
    )
    - jakie masy przez skrzyzowania tam "przeplywaja", korkuje sie chyba
    nawet mniej niz w u nas. Da sie? Da sie! I jakos masowo nie gina. Po
    prostu to jest instynkt, ktory u nas zostal zabity przepisami i
    wyuczonymi odruchami.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 48. Data: 2012-04-05 11:57:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 5 Apr 2012 11:39:40 +0200, 4CX250

    > Mówiąc "na najbliższym skrzyżowaniu " egzaminator celowo wprowadził w błąd.

    O ile tak powiedział, bo zapewne powiedział: "proszę zawrócić na
    najbliższym skrzyżowaniu, na którym możliwy jest taki manewr".

    --
    Pozdor Myjk

  • 49. Data: 2012-04-05 11:58:21
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Zakładając, że dokładnie tak brzmiało polecenie.

    Przebieg jazdy jest nagrywany. U mnie dosłownie za płotem jest WORD. Pracują
    u nich w pojazdach nasze rejestratory oraz sprzęt do odtwarzania. Byłem tam
    osobiście i rozmawiałem z naczelnikiem zadawając z ciekawości pytanie po co
    mu ten wielki monitor w jego gabinecie. Odpowiedział że w przypadku sporów
    ma obowiązek odtworzyć przebieg jazdy w obecności egzaminatora i
    egzaminowanego.

    Marek

  • 50. Data: 2012-04-05 12:48:50
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Popatrz na filmiki w internecie
    > (chyba z chin lub indii, np. to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QlJR0Jnr3g8
    > )

    Jak się dobrze przyjrzysz, to może zauważysz, że samochodów to tam jest
    stosunkowo niewiele.
    Na tych ulicach które widać, jest zaledwie po kilka samochodów, kóre usiłują
    wjechać na skrzyżowanie.
    Przez ogólny burdel większość stoi.
    W naszych warunkach takie ilości aut to przelatują na jednym cyklu świateł
    na średniej wielkości skrzyżowaniach.

    > - jakie masy przez skrzyzowania tam "przeplywaja", korkuje sie chyba
    > nawet mniej niz w u nas. Da sie? Da sie!

    Jakbyś tam wrzucił takie ilości samochodów jakie jeżdżą u nas na podobnych
    skrzyżowaniach, to by tak ładnie to nie wyglądało.

    >I jakos masowo nie gina.

    Możesz to jakoś potwierdzić?
    Bo ja np. znalazłem taką informację: "Indie, drugi pod względem liczby
    ludności kraj na świecie, ma według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)
    jeden z najwyższych na świecie współczynników ofiar wypadków drogowych. Co
    roku w kraju tym w wypadkach ginie ponad 110 tys. ludzi."