eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnika › Re: Problem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.eu07.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfee
    d.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "uPemek" <...@...x>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z bardzo długim czasem rozgrzewania się silnika
    Date: Sun, 16 Dec 2012 10:19:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <kak3l2$d3g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kad97f$imd$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs660865.centertel.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1355649507 13424 5.184.124.194 (16 Dec 2012 09:18:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Dec 2012 09:18:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 121125-0, 2012-11-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476227
    [ ukryj nagłówki ]

    uPemek <...@...x> naskrobał(a):
    > Cześć,
    > Jestem użytkownikiem Audi S6 4.2 (silnik AEC) i autko ma niestety sporą
    > wadę, a mianowicie bardzo długi czas rozgrzewania się silnika. Termostat
    > jest nowy i sprawny, pompa wody oraz wisko również. Czy ktoś miałby może
    > jakieś sugestię co jeszcze sprawdzić? Lub może co jest bolączką tych
    > silników?
    > Przy obecnych temperaturach oscylujących minimalnie poniżej 0st.C silnik
    > osiąga normalną temperaturę po 5-6km mimo nawiewu ustawionego na 18st.C,
    > chyba jednak coś jest nie tak, tylko jak określić co?
    > Pozdr

    Informacje uzupełniające:
    - termostat dalej jest ok, duży obieg jest nieaktyny do rozgrzania się
    silnika
    - pod silnikiem są osłony
    - wentylator elektryczny nie jest włączony podczas rozgrzewania się silnika
    (ale to w kontekscie braku braku wymiany ciepła przez chłodnicę nie ma
    wielkiego znaczenia)

    No i nie wiem co dalej można wziąć na tapetę, tak jak Tomasz napisał duże
    silniki szybko się grzeją, ten to stara konstrukcja tymbardziej nie powinien
    zachowywać się jak malutki nowoczesny dieselek.

    Pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: