    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z formatowaniem dużego pendrivea
    Date: Thu, 30 May 2019 16:23:07 +0200

    On 5/30/19 3:06 PM, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

    > Faktycznie(musiałem pamięć odświeżyć), dla flasha powinien użyć mkfs.ntfs -Q.
    > Czas formatowania podany przez Borneq zwiastuje problemy.

    Przez pomyłkę nie sformatowałem szybko, tylko zaczął wypełniać zerami,
    więc teraz za pomocą gnome-disk-utility, pokazuje różną prędkość: jak
    jest 1.8 MB/s to jest dobrze, bo czasem skacze poniżej 400 kB/s
    Myślę że GoodRam jest lepsza niż SanDisk, choć nie jest tak wyśrubowana
    wielkość, ale dla GoodRam znacznie szybciej działało cache gdy kończyłem
    kopiować plik.
    Nawiasem mówiąc, nieźle muszą być zrobione dyski SSD, np. m2, skor nie
    dość że czasem jeszcze większe, to ta nie może prędkość zapisu spadać do
    paru MB/s.