    From: Astero <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z serwisem samochodowym
    Date: Sun, 12 Aug 2012 11:45:41 +0200

    W dniu 2012-08-12 11:40, Maciek pisze:

    > 1. Pierwszy samochód?
    > 2. Zmień warsztat, a najlepiej naucz się naprawiać samemu.
    > 3. Kup nowy i serwisuj w ASO - pozbędziesz się problemów :-D

    Ad.1.
    Trzeci.

    Ad.2.
    Zmienić warsztat, ale na jaki? Taki, który będzie zgadywał, jak odkręcić
    śrubę albo będzie czytał w manualu, co ma zrobić dalej?
    Sam chętnie bym wszystko sobie robił, ale nie mam warunków. Ba, nawet
    nie mam dostępu do jakiegoś kanału...

    Ad. 3.
    Wiesz, że dobrze licząc, wydałem na swoje auto już 12 tys. PLN... To
    równowartość rocznych rat za auto ~50 tys. PLN. Następny wóz to nowy
    wóz, nawet jeżeli to będzie miało być coś z segmentu B od producenta
    typu Skoda/KIA/Suzuki/Hyundai...

    --
    Astero