  • From: PB <p...@b...pl>
    Subject: Re: Problem z serwisem samochodowym
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 12 Aug 2012 12:53:36 +0200

    Sun, 12 Aug 2012 11:45:41 +0200, na pl.misc.samochody, Astero
    napisał(a):

    > Ad.2.
    > Zmienić warsztat, ale na jaki? Taki, który będzie zgadywał, jak odkręcić
    > śrubę albo będzie czytał w manualu, co ma zrobić dalej?

    Taki co umie czytać i ma manual i jeszcze wie jak zastosować wiedzę -
    jest lepszy od takiego któremu się wydaje ze wie co robi, bo robił już
    podobne.

    Źle wybrałeś warsztat i tyle. Każdemu może się powinąć noga, każdy ma
    prawo do pomyłki (mówię o mechanikach). Ważne jest jak problem
    rozwiązują. Po tym poznasz z kim masz do czynienia.

    Moja rada - spokojnie domagaj się usunięcia usterek któe nie miały
    miejsca zanim panowie się dotknęli. Jeśli nie poczuwają się do winy -
    naprawa w innym serwisie i pozwanie tego obecnego o zwrot kasy.
    Długie, upierdliwe i bez gwarancji sukcesu.

    > równowartość rocznych rat za auto ~50 tys. PLN. Następny wóz to nowy
    > wóz, nawet jeżeli to będzie miało być coś z segmentu B od producenta
    > typu Skoda/KIA/Suzuki/Hyundai...

    To nie jest dobry pomysł;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA