  • Data: 2017-08-11 15:07:17
    Temat: Re: Producenci europejscy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >,,Spiegel" napisał, że BMW, Daimler, Volkswagen, Audi i Porsche
    >zaczęły rozmowy w latach 90.

    VW i Audi to jedna firma. Zwiazki z Porsche sa bardziej skomplikowane,
    ale to jedna rodzina :-)

> [...]
    >samochodowymi, kosztami, dostawcami, jak również z kontrolą emisji w
    >silnikach Diesla.
    >Dyskusje były prowadzone przez 200 pracowników pracujących w 60
    >grupach roboczych, w takich dziedzinach jak rozwój pojazdu, silniki
    >Diesla i benzynowe, hamulce i skrzynie biegów.

    >Te zarzuty wyglądają bardzo poważnie i mogłyby oznaczać potencjalną
    >zmowę dłuższą niż 20 lat" powiedział Juergen Pieper, analityk
    >Bankhaus Metzler cytowany przez Bloomberga. ,,To sprawia wrażenie
    >niekończącej się historii o wiadomościach na temat złego zachowania

    Nie wiem co on tu widzi powaznego, bo takie "zmowy" sa normalne w tym
    biznesie.
    Audi z VW, Citroen z Peugeotem, Fiat z GM, Mazda z Fordem, PSA z KIA i
    Toyota ...

    Mozliwe, ze sama Unia nakazala im sie zmawiac, jak chciala uczynic
    diesle czystszymi - w neutralnym sensie slowa, jak sie wprowadza nowe
    przepisy, to warto spytac fachowcow co o tym sadza i co jest mozliwe.

    No i jak tu sie nie zmawiac, jak osprzet robi jeden Bosch :-)

    J.