    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Promile i paragrafy
    Date: Thu, 14 Apr 2011 00:52:34 +0200

    On Thu, 14 Apr 2011 00:49:16 +0200, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    [...]
    > a jak jest to z rowerem, tutaj jest dosc mocno wszystko skomplikowane,

    Z rowerem jest tak samo, i w tym artykule na drugiej stronie nawet
    taka sytuacja jest rozważona:

    "Piłem i wiem, że jak wsiądę na rower, to stracę prawo jazdy. Więc
    prowadzę go skrajem jezdni. Czy jestem traktowany jak wyżej?
    Tak, ponieważ w myśl prawa pieszym jest też osoba prowadząca, ciągnąca lub
    pchająca rower. Sankcje są więc takie, jak w poprzednim przypadku."

    (jak wyżej odnosi się do zataczania się skrajem jezdni jako pijany pieszy)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik