    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Promile i paragrafy
    Date: Thu, 14 Apr 2011 00:59:37 +0200

    W dniu 2011-04-14 00:52, Leszek Karlik pisze:

    > "Piłem i wiem, że jak wsiądę na rower, to stracę prawo jazdy. Więc
    > prowadzę go skrajem jezdni. Czy jestem traktowany jak wyżej?
    > Tak, ponieważ w myśl prawa pieszym jest też osoba prowadząca, ciągnąca
    > lub pchająca rower. Sankcje są więc takie, jak w poprzednim przypadku."
    >
    > (jak wyżej odnosi się do zataczania się skrajem jezdni jako pijany pieszy)

    nie wiem jak pijany pieszy skrajem drogi, bo chodze po pijaku tylko po
    sciezkach rowerowych :-D.
    Ale, powzanie, nasze orzecznicto jest takie, czy rower, czy pojazd
    silnikowy, nawet przy zgaszonym silniku pojazd silnikowy nim
    pozostaje(rower nie, ale na to jest inny arykul). chcialem jedynie tym
    porownaniem zaznaczyc, co to jest prowadzenie pojazdu. Troche zawile mi
    wyszlo, ale mam nadzieje, ze wiesz co mam na mysli
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy