  • 1. Data: 2010-08-06 13:56:25
    Temat: Prośba o pomoc - trasa Katowice - Słowacki Raj (okolice Spišský hrad)
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć wszystkim, w poniedziałek wybieram się na urlop :]

    Może bylibyście w stanie mniej więcej polecić jakąś fajną, widokową
    trasę ? Póki co to planuję mniej więcej tak jechać: http://tnij.org/hud8.
    Bywałem tam na rowerze i chciałbym sobie odświeżyć traskę, winieta
    będzie kupiona. Dodam, że urlop mam na okres 7 dni.

    Zajrzałem na strony MSZ (http://www.msz.gov.pl/index.php?
    page=14538&lang_id=pl&bulletin_id=36&document=25696) i nie widać, żeby
    znowu był cyrk z apteczkami (norma DIM), aczkolwiek mam w posiadaniu
    taką na wszelki wypadek. Mam tylko wątpliwości co do GPS-a. Kupować tą
    matę i mocować go poza szybą ? rzućcie jakimś pomysłem, szkoda kasy na
    mandaty. Co trzeba jeszcze mieć na 100% żeby się nie czepiali ? mam
    linę holowniczą, komplet bezpieczników, żarówek.

  • 2. Data: 2010-08-06 14:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com>
    >Może bylibyście w stanie mniej więcej polecić jakąś fajną,
    >widokową
    >trasę ? Póki co to planuję mniej więcej tak jechać:
    >http://tnij.org/hud8.

    Widoki to na miejscu, a przez Oswiecim, Zator i Wadowice jakos
    bardzo powoli sie jedzie. Sugeruje raczej przez Krakow.

    I polecam baseny we Vrbovie jak juz bedziesz na miejscu - mozna
    nawet o 20-tej wpasc.

    Wow - ale sie tam zmienilo przez kilka lat
    http://www.termalnekupalisko.com/

    J.

  • 3. Data: 2010-08-06 14:39:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w
    wiadomości news:i3gvgq$3da$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości Może bylibyście w stanie mniej więcej polecić jakąś
    > fajną, widokową
    > trasę ?
    > ---------------------
    > Widokowo, z serpentynami, to będzie przez Korbielów
    > na Liptovsky Mikulas i w lewo :-)

    Oj tak, szczegolnie jak sie na wysokie tatry skreci.
    A czas przejazdu podobny - to tez nie jest zbyt szybka trasa.

    J.

  • 4. Data: 2010-08-06 14:57:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Opłata i "tradycyjny" remont na Zakopiance.

    Ale i tak bedzie szybciej, chyba ze 15 sierpnia :-)

    > Cenowo także - x3 i x4.

    No fakt, juz nie pamietam ile kosztowalo nocne kupalisko, ale nie
    bylo to drogo.

    > Ciekawe, czy gastronomia została na dawnym poziomie
    > - jedyne miejsce na termalnych kupaliskach,
    > gdzie nie trzeba (było ?) stać w kolejce po pivo i kuriaci stehno
    > ;-)

    Akurat gastronomie tam najgorzej wspominam - wieczorem zostawaly
    juz nedzne resztki - rozmiekle frytki, nieswieze surowki ..

    J.

  • 5. Data: 2010-08-06 15:14:10
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 6 Sie, 14:39, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Oj tak, szczegolnie jak sie na wysokie tatry skreci.
    > A czas przejazdu podobny - to tez nie jest zbyt szybka trasa.

    Dzięki :-) Też myślałem jak pojechać, bo zakopianką mi się nie
    uśmiecha.

  • 6. Data: 2010-08-06 15:20:24
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    btw, czy ktoś się orientuje ile na shellu (albo innej dobrej stacji)
    kosztuje pb95,98 ? na jakich stacjach tankujecie ? slovnaft może być?
    Przyjmuję, że będę musiał przynajmniej raz zatankować do pełna (45l)
    bo na pełnym baku robię średnio 630km.