    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Date: Wed, 11 Apr 2012 23:11:59 +0200

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:120411.215835.pms.2693@int.dyndns.org.invalid..
    .
    > Yogi(n) w <news:4f85dd9f$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>:
    >
    > LOL - całe moje pytanie jest ciągle w cytatach -- jakich to grzeczności
    > sie
    > spodziewałeś, co wg ciebie jest nie tak z pytaniem?

    To zależy od standardów do jakich przywykłeś - ale o to nie do mnie miej
    pretensje...

    > Taaaa...

    Mam iść specjalnie do auta, żeby zaspokoić ciekawość kogoś tak
    niewychowanego? No nie....

    > Wiem, gdzie można Twoje bajki wsadzić, bo nie pokażesz wskazań komputerka
    > :O

    Bajki? To znaczy to spalanie jest małe? To ile pali twój (nie, nie ile
    pokazuje komputerek, ile wychodzi pod dystrybutorem)?

    > Naprawdę? To skąd ten podkreślony ^^^^ powyżej -- przejmujesz się
    > spalaniem
    > i to cudzym, jakbyś sie tego zapierał, twoje słowa świadczą o tym.

    Czytaj ze zrozumieniem. Nie napisałem że jest małe (spodziewałem sie
    mniejszego), ale ponieważ po mieście jeżdżę rzadko (do pracy mam 18 minut
    pieszo), a przebiegi mam niewielkie, na i z imprez wozi mnie zona swoim
    autkiem, na przejażdżki dla przyjemności mam motor i rower - jednym słowem
    zwisa mi czy lancer pali litr czy dwa więcej, niż chciałbym. Gdyby palił 5 w
    mieście, to może używałbym go częściej. Jasne, czy nadal za trudne do
    ogarnięcia?

    > Moje mają zużycie w okolicach 1/3, a jeżdżę około 22kkm rocznie w tym 1/3
    > obszarach zabudowanych...

    No i moje sa bardziej zużyte dlatego, że jeżdżą bardziej kapeluszniczo (40
    km/h za ciężarówkami i 70 km/h po austostradzie). Litości....

    > Bajaj dalej o spalaniu, powodzenia.

    Z pewością mam zepsutu kalkulator albo dystrybutory kłamią na korzyść
    klienta.... Ech...

    --
    Yogi(n)