-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
Date: Thu, 12 Apr 2012 07:58:12 +0200
Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
Lines: 25
Message-ID: <jm5r0b$4lq$1@mx1.internetia.pl>
References: <4f859bc3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl> <op.wcl0wqb6pq3u2r@tech>
<4f85bb2a$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-39-107.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1334210379 4794 77.253.39.107 (12 Apr 2012 05:59:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2012 05:59:39 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4f85bb2a$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443841
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2012-04-11 19:10, *Yogi(n)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> A że kolega robi krótkie dystanse to filtr nie może się oczyścić.
>>
>> Ja tak to widzę ;)
>
> Ale kolega praktycznie jeździ tylko w trasie.
Trasa trasie nierówna, a jak piszesz, że mu mało pali to pachnie mi to
emerycką jazda na kropelce, a taka jazda non stop tez nie pomaga w
wypalaniu filtra. Niech się przejedzie kilkadziesiąt kilometrów z
obrotami w okolicach 2,5 tyś. rpm i ponownie sprawdzi poziom oleju. I
niech pamięta, że w trasie trzeba przedmuchać układ wydechowy co jakiś czas.
Jeśli jednak się mylę co do jego stylu jazdy, to tak jak Ci już pisano
coś nie tak jest z układem napędowym.
Jeżdżę już drugim samochodem z DPF i nigdy podobnego problemu nie
miałem, a 50-60% mojego przebiegu to trasy po 7,5 km dom-praca po mieście.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.12 08:00 Mirek Ptak
- 12.04.12 09:16
- 12.04.12 09:29 Kamil 'Model
- 12.04.12 09:53 Artur Maśląg
- 12.04.12 10:21 Myjk
- 12.04.12 13:35 bj
- 12.04.12 19:21 Yogi\(n\)
- 12.04.12 19:23 Yogi\(n\)
- 12.04.12 23:39 Tom N
- 13.04.12 00:20 Przemysław Czaja
- 13.04.12 07:52 Myjk
- 13.04.12 12:45 Jakub Witkowski
- 13.04.12 15:05 Yogi\(n\)
- 16.04.12 07:52 Mirek Ptak
- 16.04.12 21:47 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=