    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Date: Thu, 12 Apr 2012 07:58:12 +0200

    Dnia 2012-04-11 19:10, *Yogi(n)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ale kolega praktycznie jeździ tylko w trasie.

    Trasa trasie nierówna, a jak piszesz, że mu mało pali to pachnie mi to
    emerycką jazda na kropelce, a taka jazda non stop tez nie pomaga w
    wypalaniu filtra. Niech się przejedzie kilkadziesiąt kilometrów z
    obrotami w okolicach 2,5 tyś. rpm i ponownie sprawdzi poziom oleju. I
    niech pamięta, że w trasie trzeba przedmuchać układ wydechowy co jakiś czas.
    Jeśli jednak się mylę co do jego stylu jazdy, to tak jak Ci już pisano
    coś nie tak jest z układem napędowym.
    Jeżdżę już drugim samochodem z DPF i nigdy podobnego problemu nie
    miałem, a 50-60% mojego przebiegu to trasy po 7,5 km dom-praca po mieście.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l