  • 11. Data: 2010-07-30 17:57:58
    Temat: Re: Prostowanie aluminiowych felg
    Od: Kosmaty <k...@g...pl>

    W dniu 2010-07-28 13:31, AZ pisze:
    > Witam,
    >
    > Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow
    > i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale
    > producent juz nie.
    >
    > Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
    > jazdy na prostowanych felgach? Czy da sie to zrobic dobrze tak zeby
    > pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
    > prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?
    >
    > Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

    Napieraj dziadostwo, organy się przydadzą.

  • 12. Data: 2010-07-30 18:04:21
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kosmaty" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Napieraj dziadostwo, organy się przydadzą.

    Jak to sie dzieje, ze ktos kto pisze cos takiego potrafi wyslac posta na
    grupe dyskusyjna. Przeciez osoba posiadajaca tak elementarne problemy ze
    zrozumieniem slowa czytanego powinna miec problem z wlaczeniem komputera,
    nie mowiac juz o jego obsludze.

    A do autora watku, bo mi sie przypomnialo:
    nie spotkalem felg prostowanych, po ktorych zupelnie nic by nie bylo widac.
    No chyba, ze wlasciciele tych prostowanych na ktorych nic nie bylo widac
    klamali.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2010-07-30 19:12:30
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-07-30 20:04, Ivam pisze:

> [...]
    > zrozumieniem slowa czytanego powinna miec problem z wlaczeniem
    > komputera, nie mowiac juz o jego obsludze.

    Mysle, ze ktos mu pomogl,... z litosci

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 14. Data: 2010-07-30 21:27:22
    Od: " " <w...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
    > prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?
    Cześć, Artur,
    Ja niedawno miałem taką historię, że jechałem z kolegą dwoma identycznymi
    motocyklami, z tym że ja z plecaczkiem - akurat jego dziewczyna chciała
    zobaczyć jak to wygląda z innego siodełka - a on na pusto. Jako pierwszy
    zrobiłem winkiel (nie przeczę, całkiem ładnie :), a on tuż za mną mało się
    nie zabił, wylądował na poboczu tuż przed maską samochodu. Lewym, bo winkiel
    był prawy. Twierdził, że to przez prostowaną felgę, nie wiem, możliwe.
    Prostowana była. Może źle, a może po prostu się wystraszył i dał po heblach.
    Moim zdaniem można spróbować wyprostować, a potem koniecznie prześwietlić.
    Ale to w moim przypadku, ja jeżdżę sam. Ty nie, więc raczej nie prostuj.

    pozdro
    wod.nick
    hayabusa K8

  • 15. Data: 2010-07-31 10:50:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > A jak do nich dzwonilem (tzn Felgus) to mowili ze motocyklowych nie robia.
    > Dziwne.

    Możesz nie wyciągać tego palanta z wora? Dzięki...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2010-07-31 15:44:15
    Od: marider <m...@g...pl>

    AZ pisze:
> [...]
    > prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?
    >
    > Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

    Znajomy niedawno trafil Zx14 na wysepke przy 260. Nie wyglebil cudem ale
    obie felgi podbilo, dal do prostowania i jest OK. Takze dobry
    specjalista zalatwi sprawe tylko musisz wiedziec komu dajesz robote.

    Pzdr
    PS: nie slyszalem jeszcze zeby ktos wylecial z zakretu tlumaczac sie
    prostowana felga. IMHO gosc pewnie przecenil umiejetnosci a do bledu
    przyznac sie ciezko i tyle.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 17. Data: 2010-08-02 19:39:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Lip, 13:31, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow
    > i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale
    > producent juz nie.

    Temat nieaktualny. Felgi wyprostowane w Tomi w Wawie - śladu nie ma po
    prostowaniu.

    A Zygzak teraz to prawdziwy pożeracz winkli. Wydaje mi się, że to moto
    nigdy tak nie jeździło jak teraz ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-08-03 14:44:42
    Od: marider <m...@g...pl>

    AZ pisze:
    > Temat nieaktualny. Felgi wyprostowane w Tomi w Wawie - śladu nie ma po
    > prostowaniu.

    Napisz dla potomnosci ile taka usluga kosztowala. Moze komus kiedys sie
    przyda ;)

    > A Zygzak teraz to prawdziwy pożeracz winkli. Wydaje mi się, że to moto
    > nigdy tak nie jeździło jak teraz ;-)

    Bo moze wczesniej nie bylo nic prostowane ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 19. Data: 2010-08-03 15:15:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Sie, 16:44, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Napisz dla potomnosci ile taka usluga kosztowala. Moze komus kiedys sie
    > przyda ;)

    Biorą od 150 od felgi, ja za przód strzelony lekko z jednej strony i
    średnio z obu + tył lekko z jednej i mocno też z jednej zapłaciłem 320
    PLN z malowaniem tak że śladu nie ma po prostowaniu.

    > Bo moze wczesniej nie bylo nic prostowane ;)

    Zapomniałem już jak się jeździ na okrągłych kołach...

    --
    Artur
    ZZR 1200