  • 11. Data: 2013-09-30 20:17:41
    Temat: Re: Prostowanie kiery
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-09-30 14:05, Prawy pisze:
    > Ha! wymśliłem - już sie miałem poddać po tym co napisałeś, bo to prawda, nawet
    dysponując najlepszym łączem nikt zdalnie tego nie zrobi, ale jest coś jeszcze - jest
    potęga mysli, siła idei - jednostka władająca tymi mocami jest potężniejsza niż cały
    warsztat z bajeranckim wyposażeniem.

    > dziękuje usenteowi że jest użyteczny, dziękuje tez forumowiczom tutaj którzy
    zainspirowali mnie, konstruktywnie krytykowali i pocieszali żartami w chwilach
    beznadziei.

    > podsumowując: użyje pręta, rurki są dobre dla dziewczyn

    Silisz sie na humor ale slabo to Ci wychodzi. Pewnie po prostu
    przestawila Ci sie kiera na gumach w kierownicy, jak ma czesto w
    zwyczaju w endurakach (moja XT600Z miewala tak samo). A pretem to sobie
    mozesz w nosie podlubac. Prostuje sie rura bo jest sztywna, pret nie jest.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-10-01 16:52:24
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał :

    > [...] podsumowując: użyje pręta, rurki są dobre dla dziewczyn

    ...a w dupie byliśta i gówno widzieliśta.
    Jeżeli ma być zrobione dobrze, to kierę trzeba zdjąć z motonga. Na moto ani
    nie zmierzysz "ile brakuje", ani nie utrzymasz motocykla podczas
    prostowania, o ewentualnych uszkodzeniach innego osprzętu nie wspominając.
    Jestem wyznawcą metrowej rury hydraulicznej i solidnego imadla. Za pomocą
    tego i kilku wymyślnych przekładek, gnie się dokładnie tam gdzie trzeba i
    ile trzeba, oraz nie rysuje. Stalowe kierownice idą bez problemu, nawet te z
    poprzeczką jak w ędóro. Aluminum się nie dotykam, póki mi zęby i życie miłe.

    --
    ARQ
    transalp