  • 31. Data: 2020-09-09 17:53:19
    Temat: Re: Prostownik 15A
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 września 2020 o 17:36:15 UTC+2 Irokez napisał(a):

    > No te dwa są właśnie tym subtytutem, pierwszy ustawisz 14.4V/100A, drugi
    > 14.4V/45A i żaden dym z niego nie pójdzie.
    >

    > --
    > Irokez
    Cały czas mylicie akumulatory. Jeden o trakcyjnym a Ty dajesz napięcie jak dla
    rozruchowego. Sytuacja jak z filmu Tam gdzie rosną poziomki. Wielopokoleniową rodziną
    przy obiedzie. Babcia używa trąbki żeby lepiej słyszała. Ktoś się pyta czy chce
    kotleta a ona że nie umie jeździć na rowerze.

  • 32. Data: 2020-09-09 18:03:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Cały czas mylicie akumulatory. Jeden o trakcyjnym a Ty dajesz napięcie jak dla
    rozruchowego.

    a w samochodzie co jest?
    a chińskie ładowarki z tematu głównego do jakich?

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2020-09-09 18:07:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 września 2020 o 18:02:57 UTC+2 Irokez napisał(a):

    > a w samochodzie co jest?
    > a chińskie ładowarki z tematu głównego do jakich?
    >
    > --
    > Irokez
    W samochodach do odpalania silnika spalinowego używa się od zawsze rozruchowych.
    Trakcyjne to do napędu elektrycznego ale i awaryjnego podtrzymania napiecia. Te dwa
    typy wspólne mają tylko słowa akumulator ołowiowy.

  • 34. Data: 2020-09-09 18:45:45
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 09.09.2020 o 17:32, Irokez pisze:

    > Statystycznie mało kto ma 150Ah w aucie. Mało kto wie o ładowaniu 1/10
    > pojemności przez 14 godzin.
    > I na tym to polega.
    > Magia cyfry i cyk sprzedane. I działa.

    I mało kto potrafi zmierzyć/zarejestrować ampery, waty, lumeny, mm^2 i
    wiele innych.

    > Nie nerw się, taki mamy rynek.. nic nie zrobisz.

    Zrobisz. DIY :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 35. Data: 2020-09-09 20:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-09-09 o 09:04, J.F. pisze:

    >Statystycznie mało kto ma 150Ah w aucie.

    To niekoniecznie kupuje taki prostownik

    >Mało kto wie o ładowaniu 1/10 pojemności przez 14 godzin.

    Pisze w instrukcji akumulatora, pisze w instrukcji prostownika, pisze
    w internecie ..

    Byc moze.

    J.

  • 36. Data: 2020-09-09 20:57:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-09 o 20:00, J.F. pisze:
    > Pisze w instrukcji...

    "Prawdziwy mężczyzna nie potrzebuje instrukcji"
    ;)

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2020-09-09 21:35:32
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 09.09.2020 o 18:03, Irokez pisze:

    > a w samochodzie co jest?
    > a chińskie ładowarki z tematu głównego do jakich?

    Rozruchowy dostaje ile może dać alternator czyli w lato około 60-100A do
    napięcia np. w fordzie focusie mk1 14,5V i dalej trzyma to napięcie.
    W większości przypadków tak duży prąd płynie tylko kilka sekund a potem
    maleje do 5-15A i ładowanie z trybu prądowego przechodzi w tryb napięciowy.

    --
    pzdr, j.r.

  • 38. Data: 2020-09-09 21:37:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 września 2020 o 17:32:55 UTC+2 Irokez napisał(a):

> [...]
    > bo to jest wliczone w 10 innych sprzedanych które ładują aku 45Ah.
    >
    > Nie nerw się, taki mamy rynek.. nic nie zrobisz.

    Ile godzin i jakim pradem powinienem ładować akumulator rozruchowy o pojemności na
    etykiecie 80 Ah i rzeczywistej 10Ah?

  • 39. Data: 2020-09-09 21:44:32
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Zrobisz. DIY :)

    Nie zrobi, nie będzie się opłacało zrobić to porządnie. Kupi kolejny za
    kasę którą odzyskał :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 40. Data: 2020-09-09 22:48:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

    > Statystycznie mało kto ma 150Ah w aucie. Mało kto wie o ładowaniu 1/10
    > pojemności przez 14 godzin.

    Hmmm.... Alternatory też nie wiedzą - ładują wszystkim co mają i
    pilnują tylko napicia. I akumulatory działają latami.

    Best regards,
    RoMan