    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Proszę o radę - trasa Lublin-Gdańsk którędy
    Date: Wed, 13 Jul 2011 08:44:09 +0200

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivjd45$ks6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zawsze jeździłam tak:
    >
    > Lublin - Warszawa - i potem 7-ką na Gdańsk. Jednak kolega z pracy troche
    > mnie
    > przestraszył i powiedział że na siódemce dużo teraz remontów i nie radzi
    > mi
    > jechać tak jak zwykle. Czy to prawda? Chcę wyjechać na wieczór/noc około
    > 18
    > żeby skwaru nie było.
    >
    > Kolega powiedział że można jakoś jechać inaczej - podobno tak by wyjechać
    > na
    > autostradę A1 koło Łodzi a lbo dalej koło Grudziądza.

    W Łodzi to na A1 nie wjedziesz, jeśli już to na DK1, ale między Włocławkiem
    a Toruniem jest rozkopana, więc raczej żaden interes.

    > Proszę o radę jak najlepiej jechać obecnie z Lublina do Gdańska.

    Do Warszawy normalnie, a potem jak będziesz jechał w nocy to DK7 powinna iść
    bez problemów. Ewentualnie, jak Ci zależy na jechaniu autostradą to można
    jechać DK7 na Płońsk i odbić na DK10 na Toruń, a potem na DK1 na Nowe Marzy
    i na autostradę. Lub przez Płońsk, Sierpc, Rypin, Golub, Wąbrzeźno,
    Grudziądz i na A1. Choć szczerze mówiąc na nocną jazdę nie polecam tego
    ostatniego wariantu zwłaszcza jak jedziesz tam po raz pierwszy.