  • 61. Data: 2010-11-22 07:47:22
    Temat: Re: Proszę o wskazówkę: kompakt z najlepszym autofokusem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Nov 2010 09:05:41 +0100, Jakub Jewuła wrote:

    >Fajne :)

    A widziales film ?
    http://www.3d-nut.com/videos/skycutter40.wmv

    J.

  • 62. Data: 2010-11-22 07:51:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A widziales film ?
    > http://www.3d-nut.com/videos/skycutter40.wmv
    > J.

    Niestety nie - u mnie nic sie nie wyswietla.

  • 63. Data: 2010-11-22 08:17:40
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 22 Lis, 08:47, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A widziales film ?http://www.3d-nut.com/videos/skycutter40.wmv
    >
    > J.

    Super fajne:-)) Co stoi na przeszkodzie, by taka zabawke
    skonstruowac w wmiarach umozliwiajacych loty i przemieszczania sie
    doroslych ludzi?
    StaM

  • 64. Data: 2010-11-23 11:24:19
    Od: Janusz Kaźmierski <j...@w...pl>

    W dniu 17.11.2010 15:57, Tomasz Finke pisze:

    > Też warczą - mam oba :) Nie ma na to rady, (...)

    Tak jest, nawet te profesjonalne urządzenia po 20-40 tysięcy
    (chyba złotych?) opisane tutaj, z przykładowymi zdjęciami
    http://www.clearshot.pl/sprzet.html
    nie nadają się do fotografowania ptaków. Mimo że mają stabliny
    lot (dzięki dużym wymiarom) i możliwości precyzyjnego
    sterowania aparatem fotograficznym.

    Do panoram z wysoka są bardzo dobre, dlatego w ogóle są
    dostępne. Podaż wślad za popytem. Chyba mają zasięg kilkuset
    metrów. I nośność do 7 kg bagażu.

    Jan