    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeciekający kapelusz...
    Date: Sun, 24 Feb 2019 18:16:10 +0100

    On 2019-02-24 01:18, Zenek Kapelinder wrote:
    > Okaze sie w praniu. Obstawiam ze mechanik da sobie rade. Kup od razu dwa cylinderki
    bo niby dlaczego ten z drugiej strony mialby byc lepszy. Reczny masz? Znaczy sie czy
    hamuje?

    Dlaczego nie jest zbyt ważne. Nie leje z koła więc najwyraźniej jest
    przynajmniej trochę lepszy. Ręcznie hamulce działają. One były
    serwisowane jakiś czas temu.

    Trochę zależy co z tym samochodem będę chciał zrobić. Myślałem by się go
    pozbyć bo próg zaczyna rdzewieć, ale zaczynam mieć wątpliwości. Za
    miesiąc kolejny przegląd. Po naprawie hamulców raczej go przejdzie. No
    ale co z tego właściwie.