    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeciekający kapelusz...
    Date: Sun, 24 Feb 2019 18:29:46 +0100

    On 2019-02-24 13:26, J.F. wrote:
> [...]
    mechanika wymienijacego cylinderek.

    > Teoretycznie, to nawet Seicento ma dwa obwody, i jesli splynal plyn z
    > jednego, to drugi powinien byc nadal pelny.
    > A nawet drugi cylinderek z jednego obwodu powinien byc pelny, i rurka
    > prowadzaca do niego od najwyzszego punktu.

    No tak. Nie wiem na ile dobrze wypełni się po dolaniu płynu.

    > A sei ABS nie ma ?

    Ten nie ma. Myślałem, że w ogóle nie mają, ale zdaje się na portalach
    sprzedają takie co mają.

    > A z innej beczki - ktore kolo puscilo?

    Lewe.

    > Niby dwa obwody, a hamulcow nie ma ... czy jednak troche sa ?

    Nie ma. Hamulec w pierwszym etapie działał tak, że tylko głębiej pedał
    wpadał, więc pomyślałem że to zmiana samochodu. Ale po kilku
    naciśnięciach już nie działa. Dolanego płynu ze zbiorniczka za bardzo
    nie chce ubywać. Trochę podejrzane, ale tak czy siak jedno koło jest w
    płynie, więc cylinderek trzeba wymienić. I oczywiście nie zaświeciła się
    kontrolka poziomu płynu hamulcowego.