  • 21. Data: 2014-05-24 09:20:26
    Temat: Re: Przedłużenie umowy - jaki telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 10:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik dizel x...@x...xx ...

    > Ciekawa propozycja. Ale ten brak karty...

    Do nawigacji bez karty ? No dobra, na Polske starczy.
    Moze i na cala Europe w jednym programie ...

    J.

  • 22. Data: 2014-05-24 16:29:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-23 08:24, J.F. pisze:

    > Ups, sorry - 480 dodatkowo + 289 = 769, i w zasadzie przestaje sie
    > oplacac. Chyba ze ktos kredytu potrzebuje.
    >
    > Z drugiej strony widze ze duze sieci raczej nie rozpieszczaja tych bez
    > telefonu - no coz, klient ma placic duzo.

    Mnie trochę jeden pan w TMobile na Mokotowie "wykołował". Mówił, że
    telefon Samsung Galaxy Trend Plus (GT-S7580)kosztuje 499 zł., a w domu
    dopiero zauważyłam na f-rze, że kosztuje 599 zł. Z góry zapłaciłam 150
    zł, reszta będzie płacona w abonamencie dodatkowo po 25 zł.
    Sam telefon fajny jest, wszystko ma co trzeba oprócz duala.

    Czy ktoś wie, czy mogę zwrócić do tego sklepu T Mobile futerał, który
    kupiłam 2 dni temu za 25 zł.?
    Pudełka na szczęście tam nie zostawiłam w sklepie, paragon mam. Futerał
    fajny (taki z klapką), nie trzeba wyciągać telefonu z niego, bo jest
    idealnie dostosowany. Niestety, telefon z tym futerałem jest za ciężki
    dla mnie, bez futerału jest lekki.

    --
    animka

  • 23. Data: 2014-05-25 15:45:03
    Od: "Dali MU" <g...@p...com>

    Ciebie to zawsze wykiwają, same z Toba problemy ....

  • 24. Data: 2014-05-25 16:01:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 24 May 2014 16:29:39 +0200, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >fajny (taki z klapką), nie trzeba wyciągać telefonu z niego, bo jest
    >idealnie dostosowany. Niestety, telefon z tym futerałem jest za ciężki

    Po pierwsze że przepłaciłaś bo ten telefon tyle warty nie jest , a po
    drugie to złom 768MB ramu przy założeniu używania przez conajmniej 2
    lata to trochę słabo jak na andka na dzień dzisiejszy ale kto co lubi.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-05-25 20:06:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 16:01, dizel pisze:

    > Po pierwsze że przepłaciłaś

    No, napisałam, ze przepłaciłam, bo mnie sprzedawca w punkcie gadał, że
    ten telefon kosztuje o 100 zł. mniej niż to co się znalazło na fakturze.

    > bo ten telefon tyle warty nie jest , a po
    > drugie to złom 768MB ramu przy założeniu używania przez conajmniej 2
    > lata to trochę słabo jak na andka na dzień dzisiejszy ale kto co lubi.

    Już mam tyle telefonów w domu, że nie wiem co z nimi zrobić :-(

    Tu parę zdań ze strony Samsunga o tym telefonie:

    Wyjątkowo wydajny i szybki
    - Ultraszybki procesor 1,2 Ghz umożliwia bezproblemowe wykonywanie kilku
    zadań jednocześnie
    - Większa pamięć 768 MB RAM + 4GB Pamięci wbudowanej
    - Duża pojemność 4 GB zapewnia mnóstwo miejsca na przechowywanie
    najróżniejszych danych

    Tak, że jak widzisz ma jeszcze 4GB pamięci wbudowanej oraz włożyłam do
    niego kartę pamięci microSD.

    --
    animka

  • 26. Data: 2014-05-25 23:06:37
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >reszta będzie płacona w abonamencie dodatkowo po 25 zł.
    >Sam telefon fajny jest, wszystko ma co trzeba oprócz duala.

    No to w tym T-Debile nieźle strzygą owieczki. Ten telefon na wolnym rynku
    bez umowy można kupić za 479 zł. np tu:
    http://gsmshop.com.pl/telefony-i-akcesoria-samsung-s
    7580-trend-plus-czarny-gwarancja-faktura-vat,c2,p178
    ,pl.html
    MK

  • 27. Data: 2014-05-26 03:03:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 23:06, mk_102 pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > No to w tym T-Debile nieźle strzygą owieczki. Ten telefon na wolnym rynku
    > bez umowy można kupić za 479 zł.

    Oglądałam te i inne telefony, ale wydawały mi się jakieś małe, tak jak
    Samsung GT-6712 dual sim. Jak mi pokazał w sklepie i na dodatek biały i
    jaki ma wyświetlacz, tapetę i dźwięk, że wszystko też ma co trzeba to
    się zdecydowałam i jak na dzisiaj jestem zadowolona.

    Podjadę tam jutro i pokłócę się z tym panem (jak będzie). Stówy to on mi
    już chyba nie zwróci, ale mogę iść do federacji konsumentów i pokazać
    jak kiwają ludzi.
    Futerał do telefonu będę chciała zwrócić (w oryginalnym opakowaniu) i
    raczej natrafię na trudności, juz w sklepie TDebile zauważyłam, że ten
    futerał był używany, ale on powiedział, że nowy, dopiero z opakowania
    wyjął. Mogę mu to samo powiedzieć, że nieużywany i go nie chcę.
    Najgorszy numer mi wykręcił, tzn wkręcił mi kartę kredytową TMobile,
    której nie chciałam. Trochę już ślepa jestem nie widzę tekstu z maleńką
    czcionką. Karta za 0 zł, z Aliora, a jakże :D Powiedział, że karta może
    być nieużywana, może sobie leżeć i rzekomo mam jakieś zniżki. Jak
    usiadłam w domu i zaczęłam czytać regulamin to mnie on nie był na rękę,
    po prostu ta karta nie jest mi przydatna. Na drugi dzień pojechałam ją
    oddać, odstąpić od umowy. Przy umowie powinien być druczek odstąpiene od
    umowy (jak napisane), ale nie było. Tego pana nie było, więc poszłam z
    numerkiem do innego. Normalnie z nim rozmawiam, a on do mnie: niech pani
    na mnie nie krzyczy, to się go zapytałam gdzie przyjezdnych szkolą do
    zastraszania Warszawiaków, bo już niejeden/niejedna mi z tym
    wyskoczył/a. Trochę sie zreflektował, ale stał się milszy. Kazał mi
    jechać do Alior Banku na wygwizdów-na KEN na Ursynowie. To go spytałam,
    a kto mnie tam na ten wygwizdów zawiezie? Pojedzie pani sobie autobusem
    czy tramwajem. To ja się zaśmiałam i powiedziałam, że mam za cenne nogi
    i że tutaj mi tę kartę wtryniono to tu chcę ją zwrócić. Nigdzie indziej
    nie pojadę. Poszedł do kierownika i uzgodnił, że zrobią przesyłkę do
    tych Finansów Aliora. Zapakował umowę i wypełniony druczek o odstąpieniu
    oraz kartę do koperty. Wyszłam już, ale sie wróciłam, bo przecież mi nie
    dał kserokopii odstpienia od umowy tej karty T Mobile. Musial otworzyć
    kopertę i zeskanować, ale mam spokojniejszą głowę. że się tej mobilnej
    karty pozbyłam i na wszelki wypadek papierek mam.
    Teraz muszę jechać, żeby oddać ten ciężki futeral (z magnesami), ciekawa
    jestem co się znowu będzie działo. Za to mogę sobie może kupić jakieś
    małe douszne słuchawki, bo w domu żadne mi do uszu nie pasują, są za
    duże i nie mogę ich wepchnąć do uszu. Dodam, że telefon gra supeeer,
    najlepiej ze wszysykich moich telefonów. Stary, SE 580i też pięknie gra,
    ale leży w szafie.

    np tu:
    > http://gsmshop.com.pl/telefony-i-akcesoria-samsung-s
    7580-trend-plus-czarny-gwarancja-faktura-vat,c2,p178
    ,pl.html

    No właśnie. Na obrazku wygląda jak ten mój dual sim (niezły, ale już
    dwóch kart nie uzywam, a Aero2 nawet z modemem w nim nie działa) i teraz
    chciałam telefon z Androidem.
    Pozdrawiam:-)
    Ps. Ciekawa jestem czy się nie będą na mnie mścili później, bo pewnie to
    wszystko czytają. Ale co tam. Kupuję i wymagam :-)

    --
    animka

  • 28. Data: 2014-05-26 05:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > i jaki ma wyświetlacz, tapetę i dźwięk, że wszystko też ma co trzeba
    > to się zdecydowałam i jak na dzisiaj jestem zadowolona.

    Tapeta to podstawa - wiadomo...

    > Podjadę tam jutro i pokłócę się z tym panem (jak będzie). Stówy to on
    > mi już chyba nie zwróci, ale mogę iść do federacji konsumentów i
    > pokazać jak kiwają ludzi.

    ROTFL
    Kiwają bo mają ceny wyższe niż u najtańszego?

> [...]
    > futerał był używany, ale on powiedział, że nowy, dopiero z opakowania
    > wyjął. Mogę mu to samo powiedzieć, że nieużywany i go nie chcę.

    Możesz. Mozesz tez powiedzieć, że ziemia jest płaska.
    Tylko kogo takie bzdety interesuja?
    Ewentualne przyjęcie zwrotu lub nie to tylko i wyłącznie dobra wola
    sprzedającego.

    > Najgorszy numer mi wykręcił, tzn wkręcił mi kartę kredytową TMobile,
    > której nie chciałam.

    Musisz iśc na policje i zgłosić napad, wymuszenie lub coś podobnego.
    Jak odbyło się wkręcenie? Groził bronią? Może dojdą kolejne paragrafy...

    > Teraz muszę jechać, żeby oddać ten ciężki futeral (z magnesami),

    Bedziesz jezdzic na zakupy do Bydgoszczy!

> [...]
    > są za duże i nie mogę ich wepchnąć do uszu. Dodam, że telefon gra
    > supeeer, najlepiej ze wszysykich moich telefonów. Stary, SE 580i też

    Tylko uważaj zeby ci nie wkrecił słuchawek takich jakich nie chcesz...

> [...]
    > Ps. Ciekawa jestem czy się nie będą na mnie mścili później, bo pewnie
    > to wszystko czytają. Ale co tam. Kupuję i wymagam :-)

    Dokładnie. Beda ci strony na onecie zamieniac a w czasie rozmów pierdziec
    do słuchawki...

  • 29. Data: 2014-05-26 09:04:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-26 05:00, Budzik pisze:

    > Dokładnie. Beda ci strony na onecie zamieniac a w czasie rozmów pierdziec
    > do słuchawki...

    Skąd ta złośliwość wobec ordynarnie oszukanego/naciągniętego klienta, z
    pewnością uczciwego człowieka, przez kapitalistyczna świnię, albo
    pachołka tej świni?
    Czujesz się jakimś zwycięzcą, i z góry patrzysz na animkę bo to akurat
    nie Ciebie dzisiaj wiecznie nienażarte ryje oszukały/naciągnęły?

  • 30. Data: 2014-05-26 09:09:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-26 03:03, animka pisze:

    > Ps. Ciekawa jestem czy się nie będą na mnie mścili później, bo pewnie
    > to wszystko czytają. Ale co tam. Kupuję i wymagam :-)

    Gdyby tylko mieli takie możliwości to możesz być tego pewna. Jednak na
    dzień dzisiejszy stać ich tylko na drobne oszustwa/naciągania na kliencie..