  • Data: 2018-07-15 12:13:39
    Temat: Re: Przedwojenne automaty telefoniczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 11:28:45 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Szczerze mówiąc już nie pamiętam, po której stronie były paski, w
    > obecnie produkowanych w Rosji są od strony katody. Ale w czasach ZSRR
    > najczęściej na obudowie był po prostu narysowany symbol diody.

    a tak swoja droga - pamietacie jakies radzieckie elementy w sklepach
    elektronicznych ?

    Ja nie bardzo, choc oporniki MŁT cyrylicą chyba mam gdzies w
    szufladzie.
    CEMI pokrywalo krajowe zapotrzebowanie, radzieckie byly kiepskie, a
    moze byly lepsze ale drogie ? Czy oni mieli takie zapotrzebowanie, ze
    jeszcze eksportowac im musielismy ?

    Przemysl chyba uzywal troche radzieckich TTL czy kosci do systemu
    8080.

    J.