  • 11. Data: 2019-03-31 12:05:25
    Temat: Re: Przegląd a wpis do DR
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-30 o 14:08, kk pisze:

    > To starostę zamierzasz zawiadamiać?

    Urząd starosty - czy organ który wydaje dowody i zajmuje się takimi
    sprawami.

  • 12. Data: 2019-03-31 14:11:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-31 o 12:05, Trybun pisze:

    > Próbujesz usprawiedliwiać zagrania władzy która nie widzi nic złego w
    > karaniu sklerotyków za ich przypadłość.

    Huh, to jakas kara w przepisach jest zapisana? Chyba bredzisz.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2019-03-31 23:10:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-31 12:05, Trybun wrote:

    > Próbujesz usprawiedliwiać zagrania władzy która nie widzi nic złego w
    > karaniu sklerotyków za ich przypadłość. Tak że proponuję nie doszukiwać
    > się jakiejkolwiek logiki w zagraniach tych szumowin.

    Zastanawiam się co ewentualnie mi grozi

  • 14. Data: 2019-03-31 23:32:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-31 12:05, Trybun wrote:

    > Urząd starosty - czy organ który wydaje dowody i zajmuje się takimi
    > sprawami.

    Jaką formę zawiadomienia przewidujesz?

  • 15. Data: 2019-04-01 13:08:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-31 o 23:10, kk pisze:

    > Zastanawiam się co ewentualnie mi grozi

    Możemy pospekulować, np - zatrzymanie DR i obowiązująca ustawowa kara
    pieniężna za brak wymaganych dokumentów. Generalnie państwo
    przyzwyczaiło nas przecie że za niedopełnienie jakichś obowiązków przez
    obywatela jest karane. Tak więc nie dopatruj się tu możliwości że w
    tym/takim wypadku kary nie będzie.

  • 16. Data: 2019-04-01 13:09:14
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-31 o 23:32, kk pisze:

    > Jaką formę zawiadomienia przewidujesz?

    Nie ja, a sprawa chyba jasna - trzeba stawić się w urzędzie i porobić w
    dowodzie wymagane wpisy.

  • 17. Data: 2019-04-01 18:38:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-01 13:08, Trybun wrote:

    > Możemy pospekulować, np - zatrzymanie DR

    No ale jak jak nie trzeba go wozić?

    > i obowiązująca ustawowa kara
    > pieniężna za brak wymaganych dokumentów.

    Nie wydaje się by taki obowiązek w ogóle istniał.

    > Generalnie państwo
    > przyzwyczaiło nas przecie że za niedopełnienie jakichś obowiązków przez
    > obywatela jest karane. Tak więc nie dopatruj się tu możliwości że w
    > tym/takim wypadku kary nie będzie.

    Ja rozumiem, ale ustalmy za co konkretnie można karać.

  • 18. Data: 2019-04-01 18:44:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-01 13:09, Trybun wrote:

    > Nie ja, a sprawa chyba jasna - trzeba stawić się w urzędzie i porobić w
    > dowodzie wymagane wpisy.

    Kiedy ... zawiadomić miałeś tylko

  • 19. Data: 2019-04-03 11:18:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-04-01 o 18:38, kk pisze:

    > No ale jak jak nie trzeba go wozić?

    To nic nie zmienia.

    > Nie wydaje się by taki obowiązek w ogóle istniał.

    Widać jeździsz od niedawna i tym samym nie miałeś okazji się przekonać.

    > Ja rozumiem, ale ustalmy za co konkretnie można karać.

    Za brak wymaganego wpisu do DR.

  • 20. Data: 2019-04-03 11:18:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-04-01 o 18:44, kk pisze:

    > Kiedy ... zawiadomić miałeś tylko

    To ty mi powiedz. Przytoczyłem Ci przepis i wszelkie uwagi kieruj do niego.