  • Data: 2020-02-12 20:59:56
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wowa w...@g...pl ...

    No i co chodzi z tym przechodzeniem?

    > Co tam tak pusto?

    Serio pytasz? O koronawirusie nie słyszałes?

    > My też mieli migające zielone. Potem jakiś inteligentny inaczej to
    > zlikwidował. A jeszcze potem czyjś szwagier zarobił na budkach
    > liczących do zmiany. Mielimy też blaszane zielone strzałki i też
    > jakiemuś ujowi przeszkadzały. Ponoć Niemcy zaczęli stosować blaszane
    > strzałki :)

    A do czego ci potrzebne migajace zielone?
    Chyba nie załapałem co ci sie sposobało w Chinach...

    Z ciekawostek ktore kiedys widziałem w jednym z programów:
    jak przechodzisz na czerwonym to kamery łapią cie, identyfikuja i potem
    wyswietlasz sie nad skrzyzowaniem zes frajer przechodzacy an czerwonym.
    a moze i do systemu oceny masz dodane minusowe punkty...

    Ja tam wole europejski system ze swiatła dla pieszych to tylko podpowiedz
    i jak jest pusto to mozna przechodzic chocby na czerwonym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO