  • Data: 2020-02-13 06:59:50
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

> [...]
    > masz np. spore skrzyżowanie, tuż przed wjazdem łup żółte i ułamek
    > sekundy na decyzję zdążę czy nie. Zwłaszcza że żółte często krótkie
    > jest, a niekiedy cwaniaki ustawiają specjalnie krótsze i kamerę z
    > łapaniem na czerwonym. Wg przepisów żółte powinno być zdaje się
    > przez minimum 3 sekundy. Na szybszych drogach albo dużych
    > skrzyżowaniach mogą zwiększyć. Ale niekiedy tak nie jest i już
    > słyszałem o takich przypadkach gdzie się ludzie skarżyli że za
    > krótko, co zresztą można sobie sprawdzić. Ale co z tym zrobić to już
    > inna bajka. Mandacik jest, trzeba płacić.

    TEj, ty mnie tu nie traktuj jak osła i mi nie tłumacz po co jest zolte
    swiatło, tudziez zegary ktorych u nas jak na lekarstwo.
    Ja ci tylko mowie ze pomimo tego jakie to genialne, to jednak nie
    przesadzajmy. Bez tego tez da sie przechodzic.

    > Na jednym nagraniu gość opowiada i widać to, że mają duże
    > wyświetlacze na których na bieżąco wyświetlają się numery
    > rejestracyjne samochodów które właśnie dostały mandat na
    > przekroczenie średniej prędkości.

    A to zeby samochody płaciły mandaty to jest jakas innowacja! ;-P
    No ale skoro moga same jezdzic to czemu nie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."