  • Data: 2020-02-13 19:19:26
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/02/2020 17:09, ddddddddddddd wrote:
    > a mnie ktoś kiedyś uświadomił, że to jest pomarańczowe a nie żółte...
    > ale nie przyjąłem tego do wiadomości, bo całą wiedzę o kierowaniu szlag
    > by trafił ;)

    Sromarańczowe.

    Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i
    Administracji z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych
    <http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2019/2310> mówi:
    § 95. 1. Sygnały świetlne nadawane przez sygnalizator S-1 oznaczają:
    2) sygnał *żółty* - zakaz wjazdu za sygnalizator, chyba że w chwili
    zapalenia tego sygnału pojazd znajduje się tak blisko sygnalizatora, że
    nie może być zatrzymany przed nim bez gwałtownego hamowania; sygnał ten
    oznacza jednocześnie, że za chwilę zapali się sygnał czerwony;

    A najlepiej utworzyć damski komitet ds. ustalenia kolorów, będziemy
    mieli świeżą gruszkę o majowym poranku z krztyną mięty zamiast
    zielonego, średnio dojrzałą cytrynę dla żółtego i jarzębinę wpadającą w
    malinę dla czerwonego. I śliwkę wpadającą w gówno dla fioletowo-brązowego.

    --
    MF