    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przejście z PLUSa do virgin na odległość?
    Date: Thu, 9 May 2019 14:57:58 +0200

    W dniu 2019-05-09 o 14:38, Chris pisze:

    > Sam zmyślasz, kupiłem kartę w punkcie (jakaś buda sprzedająca akcesoria
    > GSM), wypełniłem na miejscu papiery zmiany z T-Mobile (Tak-Tak),
    > odebrałem kartę, poszedłem do samochodu, zmieniłem kartę na Virgin,
    > pojechałem do domu ok 5km i już działało więc nawet mniej niż godzinę.
    > Ale było to parę lat temu kiedy było mniej biurokracji.

    Coś przeinaczasz. Albo zmyślasz.

    Nigdy to nie działało "kupuję kartę w punkcie, coś podpiszę i działa" Bo
    nawet mając kartę tak taka, nie kupowało się karty drugiego operatora,
    tylko szło się do punktu drugiego operatora i składało wniosek o
    przeniesienie, i od niego dostawało się kartę SIM.

    Nadto w Virginie nie było ich punktów, i trzeba to robić przez kuriera,
    więc nie mogłeś gdzieś kupić karty Virgin, na którą byś przeniósł numer.

    I ostatecznie, aby nikt nie miał wątpliwości, że nie wiesz o czym
    piszesz - nie mogło działać "za godzinę", bo karty zmieniają się o
    północy, a i tak często przez parę godzin po północy nie działają
    obydwie. A nie sądzę, abyś jakieś zmyślone punkty odwiedzał o 23:55

    --
    Liwiusz