    Subject: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Wed, 11 Oct 2017 22:51:01 +0200

    > Podlacz do monitora i dotykaj stykow we wtyczce,

    Sprawdzałem od razu, tzn już w drugim podejściu.

    > powinny byc slyszalne trzaski jak czyms metalowym bedziesz dotykal,
    > przydzwiek sieci itp.

    Ano cisza, jakby głośniki były wyłączone. Ale jeśli jest dobry filtr, to
    (chyba) może to odsiewać? Natomiast tak się zastanawiam, czy rzecz nie
    jest w "niezgodności" uziomów, z kilku urządzeń podpiętych do monitora:
    1. Kabel VGA (chyba tak się nazywa)
    2. Zasilacz monitora, bez uziomu!
    3. Kabel HDMI z TV-dekodera
    4. No i ten kabel, wetknięty do cinchów, a drugą stroną w PC-cie (mini-jack)
    Zanim to pouziemiałem, to powierzchnia "wizyjna" monitora dawała niezłe
    dreszcze, gdy tak po niej wierzchem dłoni. Po uziemieniu przestało. No
    ale pozostałe urządzenia są pouziemiane jedynie via kabel ethernetowy,
    dość to cienkie "zerowanie", tym kablem...

    > Sprawdz jakimis sluchawkami czy w gniazdu w komputerze cos gra.

    No nie rób ze mnie "platformowego"...