  • 31. Data: 2015-01-06 21:06:05
    Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 04 Jan 2015 11:45:24 +0100, cef napisał(a):

    > No normalnie, bez gazu lekko się toczysz, jak chcesz szybciej,
    > albo pokonać krawężnik, to delikatnie dotkniesz gazu.

    Pytającemu koledze chodziło o prędkości niższe niż bez pedału gazu. Tu
    się po prostu wciska lekko hamulec.

    > Unikam tylko "zapętlenia się" w jakiejś błotnej dziurze, bo rozbujanie
    > tego w cyklu bieg1-luz-bieg wteczny-luz-bieg1 wydaje mi się trudne,

    Rozbujać możesz operując samym pedałem gazu, a wybierak pozostaje cały
    czas w pozycji do jazdy wprzód lub w tył.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 32. Data: 2015-01-07 02:11:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-06 o 17:52, re pisze:

    > MS nie pisze chyba postów na grupę? :)
    > ---
    > A kto ? Napisali badziewie, które tak działa to do nich pisz. Co się
    > będziesz...

    Programów do wyboru masz sporo.
    Ale jak jesteś idiotą to będziesz wszystko zwalał na program
    i udawał że nie ty go używasz czy wybrałeś.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2015-01-07 08:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2015 01:46:37 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    533171-602_0001_00-zestaw-sprzegla-dwutarczowego-z-l
    ozyskiem-wyc.html

    w-sprzegla-dwutarczowego-z-lozyskiem-wyc.,scr_dTree/
    100001,101275,101276,938538,300107/

    > Też bym sobie nie wyrabiał zdania na temat cen na podstawie najwyższej ceny
    > z cennika.

    Ale czy najnizsza nie jest pomylka, albo jakims niedomowieniem :-)

    > Tam się czasami różne dziwne rzeczy znajdują.
    > Raczej powiedziałbym że ten ceny przeważające (w granicach 1500-2000zł) to
    > będzie realny koszt kompletu sprzęgła.
    > Natomiast owszem, z powodu niewielkiej popularności zagadnienia może się
    > okazać że tu i teraz dostępne jest tylko coś co kosztuje 5000zł, nikt nie
    > wie dlaczego, ale jak chcesz to tyle musisz zapłacić.

    Na oko to jest odwrotnie - to cos, co kosztuje 5000, nie wystepuje na
    magazynie. I slusznie, bo kto to kupi :-)

    > W skrzyni mają dużo lepsze smarowanie.
    > Chociaż z drugiej strony skoro łożyska w kołach wytrzymują, to i dociskowe
    > też powinno.
    > Kwestia dobrania parametrów :)

    Te w kolach maja smaru pelno ... a jednak nie wytrzymuja :-(

    J.

  • 34. Data: 2015-01-07 22:52:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 21:06, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Rozbujać możesz operując samym pedałem gazu, a wybierak pozostaje cały
    > czas w pozycji do jazdy wprzód lub w tył.

    Nie wiem czy do końca tak się uda,
    raptem raz byłem w takim krytycznym dołku,
    ale wtedy jeszcze nie znałem możliwości tego układu.
    Postanowiłem nic nie robić, tylko kierować i samo wyjechało.
    Wprawdzie w tempie schorowanego żółwia (czyli woooolniej niż zazwyczaj
    bez gazu)
    ale chyba bezpoślizgowo. A może mi się wydawało, że to tak długo trwa,
    ale na to że sam wyjechałbym innym autem (manualem) z tej lodowej rynny
    nie postawiłbym złamanego centa :-)

  • 35. Data: 2015-01-07 23:29:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "MadMan"

    > MS nie pisze chyba postów na grupę? :)
    > ---
    > A kto ?

    Niejaki re
    ---
    No i właśnie, ja piszę a czytnik wysyła.

    > Napisali badziewie, które tak działa to do nich pisz. Co się
    > będziesz...

    U mnie działa :)
    ---
    Czyli wszystko w porządku.

  • 36. Data: 2015-01-07 23:31:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > MS nie pisze chyba postów na grupę? :)
    > ---
    > A kto ? Napisali badziewie, które tak działa to do nich pisz. Co się
> [...]

    I wybrałem ten.

    Ale jak jesteś idiotą to będziesz wszystko zwalał na program
    i udawał że nie ty go używasz czy wybrałeś.
    ---
    Czemu tak uważasz, idioto ?

  • 37. Data: 2015-01-08 02:08:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-07 o 23:31, re pisze:

> [...]
    > I wybrałem ten.
    >
    > Ale jak jesteś idiotą to będziesz wszystko zwalał na program
    > i udawał że nie ty go używasz czy wybrałeś.

    Bo zwalasz na program do używania którego nikt cię nie zmusza
    czyli ty jesteś idiotą.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2015-01-08 02:34:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > ---
    > Czemu tak uważasz, idioto ?

    Bo zwalasz na program do używania którego nikt cię nie zmusza
    A co Ty idioto możesz wiedzieć na temat tego do czego ktoś mnie zmusza ?

  • 39. Data: 2015-01-08 23:28:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-08 o 02:34, re pisze:

> [...]
    > czyli ty jesteś idiotą.
    > ---
    > A co Ty idioto możesz wiedzieć na temat tego do czego ktoś mnie zmusza ?

    Czytam brednie które napisałeś i już wiem.
    A ty jesteś nie tylko idiotą ale i głupim trollem.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2015-01-09 00:52:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    Czytam brednie które napisałeś i już wiem.
    A ty jesteś nie tylko idiotą ale i głupim trollem.
    Weź cieciu spierdalaj.