-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Dykus <d...@s...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przepalona żarówka sygalizatora
Date: Tue, 12 Jul 2011 23:02:33 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <ivicqb$ver$1@news.onet.pl>
References: <ivi8s7$oh2$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: limbo.altec.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310504587 32219 194.150.197.226 (12 Jul 2011 21:03:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2011 21:03:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <ivi8s7$oh2$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384299
[ ukryj nagłówki ]Witam,
W dniu 2011-07-12 21:55, j...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> Jakie są normy co do sygalizacji w Polsce. Czy dopuszczalna jest sytuacja, że
> na sygnalizatorze dla pieszych czerwona żarówka jest przepalona i
> sygnalizacja dalej działa?
Nie wiem, ale dodam, że w Katowicach na skrzyżowaniu ul. Korfantego z
ul. Katowicką jest/było "ciekawie". Piesi na przejściu z jednej strony
ulicy mają zielone, a z drugiej czerwone! Samochody skręcające w prawo
na zielonej strzałce (z Katowickiej) widzą czerwone dla pieszych (które
nie zmieniło się na zielone), podczas gdy pieszy widzi po drugiej
stronie zielone i wchodzi na pasy. Sam zostałem już w takiej sytuacji
obtrąbiony i zwyzywany.
Jeśli pieszy nie odwróci się za plecy to może nawet nie wiedzieć, że od
strony której szedł cały czas świeci się czerwone i to światło widzą
kierowcy samochodów... Kierowcy (Ci co wiedzą) patrzą na kolejne,
szeregowo położone przejście (wysepka), tam światła działają poprawnie.
Najgorsze jest jednak to, że chyba nikt jeszcze tego nie zgłosił (w tym
i ja), bo chyba od roku jest taka sytuacja. Widać nikt jeszcze tam nie
zginął... Choć teraz to nawet nie jestem w stanie przyuważyć, czy
problem nadal występuje.
Szczerze mówiąc to zastanawiające jest, że takie uszkodzenia nie są
wykrywane przez sterownik sygnalizacji...
--
Pozdrawiam,
Dykus.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.11 09:51 Kazimierz Uromski
- 14.07.11 18:29 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław