  • 41. Data: 2010-10-26 12:56:12
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 11:53:42 +0100, kamil napisał(a):

    > Poza vagiem i bmw nawet trafiles. ;)
    >
    > http://www.reliabilityindex.com/manufacturer

    twoje vagi są tam sporo niżej od Peugeotów... peszek?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 42. Data: 2010-10-26 12:57:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > twoje vagi są tam sporo niżej od Peugeotów... peszek?

    Moje to jest akurat sporo wyzej. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 43. Data: 2010-10-26 12:57:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "wchpikus" <w...@w...wp.pl> wrote in message
    > Dokladnie.
    > NIech narzekaja i nie kupuja.
    > A my sobie kupimy za dobre pieniadze, dobrze wyposazione i usmiech na
    > twarzy zrekompensuje nam F-ke na masce..szczegolnie zdziwionego kierownika
    > tedetka..
    > :)

    Ale wy jestescie przebiegli, no no! :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-10-26 12:57:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 11:57:11 +0100, kamil napisał(a):

    > Moje to jest akurat sporo wyzej. ;)

    i o czym to świadczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 45. Data: 2010-10-26 12:58:30
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Dokladnie.
    NIech narzekaja i nie kupuja.
    A my sobie kupimy za dobre pieniadze, dobrze wyposazone i usmiech na

  • 46. Data: 2010-10-26 12:59:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 12:53, kamil pisze:

    > Poza vagiem i bmw nawet trafiles. ;)
    > http://www.reliabilityindex.com/manufacturer

    http://www.youtube.com/watch?v=iYmyxQ9LSTI&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=K_b8TKmapZ8
    http://www.youtube.com/watch?v=6yNVD0bfGcU&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=WytguVRSIMg&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=N8bDr_hOn9Q

    Faktycznie oaza niezniszczalnosci, one tak pewnie puchna od nadmiaru
    mocy. Ale grunt ze szybka sie nie otwierala w peżocie...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 47. Data: 2010-10-26 13:01:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Faktycznie oaza niezniszczalnosci, one tak pewnie puchna od nadmiaru mocy.
    > Ale grunt ze szybka sie nie otwierala w peżocie...

    Wow, znalazles kilka filmow, to niezwykle wiarygodne zrodlo zmienilo moje
    zdanie!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-10-26 13:02:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > i o czym to świadczy?

    O tym, ze mialem w sumie ze 12 samochodow w zyciu i tylko z francuzami takie
    cyrki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-10-26 13:03:01
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Taa, bo cały "zachód" to świat taksówkarzy. Tylko kogo oni wożą? Siebie
    > nawzajem?

    Spójrz na ceny samochodów u nas i na zachodzi i odpowiedz sobie na
    pytanie: które samochody są sprowadzane do PL?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 50. Data: 2010-10-26 13:03:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:02:35 +0100, kamil napisał(a):

    > O tym, ze mialem w sumie ze 12 samochodow w zyciu i tylko z francuzami takie
    > cyrki.

    nie, to akurat świadczy że rankingi są jak Media Markt - nie dla idiotów,
    bo te same części nie będą się zachowywały inaczej w zależności od tego,
    czy na masce jest logo VW, Audi, Peugeot czy też Citroen.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel