  • 11. Data: 2016-12-25 20:01:59
    Temat: Re: Prześwit
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-12-2016 o 11:34, z pisze:
    > Szukam samochodu (kompakta ok. 20 tys. PLN) który nie będzie tak
    > pokracznie zbudowany jak ten golf na zdjęciach:
    >
    > http://moto.wp.pl/gid,18652898,kat,55194,title,Volks
    wagen-Golf-IV-bestseller-sprzed-dwoch-dekad,wid,1865
    2898,galeriazdjecie.html

    > http://tiny.pl/gd7sl
    >
    > Chciałbym prześwit taki jak na tylnej belce także i z przodu.
    > Co to za maniera żeby tak budować samochody? :-)
    > Przód z obniżaniem środka ciężkości jak na wyścigi a tył jak w
    > furgonetce. A potem bój się że uszkodzisz miskę...

    I dlatego jeżdżę SUV-em, mimo że ostatni kompakt (Kia Ceed) był
    najlepszym autem jakie miałem w życiu.
    Miał jeden minus - mikry prześwit o którym piszesz.

  • 12. Data: 2016-12-25 20:29:56
    Od: p...@g...com

    To się nazywa wisząca torba ala VW i trapi golfa iv, bore i starsze paski
    W octavii chyba to lepiej rozwiązali i była wersja scout

  • 13. Data: 2016-12-25 22:05:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 25 Dec 2016 19:55:31 +0100, z napisał(a):

    > Ja bym powiesił za jaja konstruktora tego wynalazku :-)

    Też tego nie rozumiem.
    Ja to u siebie poprawiłem:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=548971701811
    072

  • 14. Data: 2016-12-26 09:53:02
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-25 o 11:34, z pisze:
> [...]
    > Przód z obniżaniem środka ciężkości jak na wyścigi a tył jak w
    > furgonetce. A potem bój się że uszkodzisz miskę...

    Chyba każdy prześwit samochodu liczy się od elementu który jest położony
    najniżej. I bez kombinowania jeżeli chodzi o rzecz konkretną, taką jak
    duży prześwit - nie znam nic tańszego, z napędem na jedną oś i większym
    prześwitem niż Chevrolet Rezzo.

  • 15. Data: 2016-12-27 09:42:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >Chciałbym prześwit taki jak na tylnej belce także i z przodu.
    >Co to za maniera żeby tak budować samochody? :-)

    W kraju, w ktorym jest 12 tys km autostrad, maniera jest dobra :-)

    >Przód z obniżaniem środka ciężkości jak na wyścigi a tył jak w
    >furgonetce. A potem bój się że uszkodzisz miskę...

    A swoja droga ... one chyba az tak niskie jak na zdjeciu to nie byly.
    Jakos nie slychac o masowo uszkadzanych miskach na naszych dziurawych
    drogach.

    >Astra III?

    Golf 2 ... Country
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Vw_golf_country_v
    _sst.jpg

    Tudziez wszystkie "SUV". Przynajmniej zawieszenie maja wyzsze

    J.

  • 16. Data: 2016-12-28 13:34:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-27 o 09:42, J.F. pisze:
    > Tudziez wszystkie "SUV". Przynajmniej zawieszenie maja wyzsze

    Taka Mokka ma 16 cm tyle co Hyunday i20 ;-)

    A stare Suzuki SX4 od 19cm bo 4x4 ma chyba 21.

    To jest chyba to czego szukam :-)

  • 17. Data: 2016-12-28 17:49:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-12-2016 o 13:34, z pisze:

    > Taka Mokka ma 16 cm tyle co Hyunday i20 ;-)
    >
    > A stare Suzuki SX4 od 19cm bo 4x4 ma chyba 21.

    Wątpię.
    21 to ma Sandero Stepway albo Duster.
    Stare SX4 jest niżej zawieszone już na pierwszy rzut oka.

  • 18. Data: 2016-12-28 23:43:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ostatnie moje auto z prześwitem wartym jeżdżenia po lesie i bez urwania czegokolwiek
    to był Polonez ;-))
    A też miał swoje niskie punkty w postaci osłony miski oraz kolanka wydechu.

    -----