  • 31. Data: 2011-01-16 22:17:30
    Temat: Re: Przewody hamulcowe - wybór
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-16 23:04, Gr4N4c1K pisze:

> [...]
    > uszkodzić przewody to żaden problem...
    >
    > odnośnie samych przewodów skręcanych to przypomniała mi się historia,
    > tylko daty i nazwiska nie pamiętam, jak kolesiowi na poznaniu strzelił
    > taki przewód i pojechał w krzaki... niepamiętam też zbytnio co było
    > przyczyną, czy błąd montażu czy właśnie "dowcip" ale takie zdarzenie
    > zapadło mi w pamięci... kute przewody to kute... nawet dla własnego
    > samopoczucia lepsze :) hamulce to najważniejszy element każdego pojazdu
    > bo rozpędzić się byle czym da ale z zatrzymaniem już jest gorzej...

    Ale zgodnie z ta logika to mozna poluzowac srube mocujaca przewod przy
    zacisku lub przy pompie. Efekt ten sam. I nie bedzie mial oznaczenia czy
    przewod zaciskany czy skrecany.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2011-01-16 23:23:00
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 16-01-2011 o 23:17:30 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Ale zgodnie z ta logika to mozna poluzowac srube mocujaca przewod przy
    > zacisku lub przy pompie. Efekt ten sam. I nie bedzie mial oznaczenia czy
    > przewod zaciskany czy skrecany.

    jak poluzujesz śrubę mocującą to od razu będzie wyciekał płyn a jak
    poluzujesz nakrętkę ściskającą przewód to dopóki nie zadasz odpowiednio
    wysokiego ciśnienia wszystko będzie z pozoru ok...

    pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-01-17 07:41:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Gr4N4c1K napisał(a):
    > jak poluzujesz śrubę mocującą to od razu będzie wyciekał płyn a jak
    > poluzujesz nakrętkę ściskającą przewód to dopóki nie zadasz odpowiednio
    > wysokiego ciśnienia wszystko będzie z pozoru ok...

    a jak sprawdzasz czy ktos Ci piasku nie dosypal do silnika przez korek?
    Czy masz moze zaspawany?
    Ja piernicze niezla paranoja :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 34. Data: 2011-01-17 08:49:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-17, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > a jak sprawdzasz czy ktos Ci piasku nie dosypal do silnika przez korek?
    > Czy masz moze zaspawany?
    > Ja piernicze niezla paranoja :)

    Sa takie fajne korki na jakis ogromny ampul ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-01-17 08:50:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-16, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > A teraz okazalo sie ze moje prognozy co do ryzyka oddalenia sie od domu na
    > KHI sie sprawdzily.

    Oj tam, oj tam. Ty zes na padnietym lozysku ledwo z Legionowa wrocil do domu
    a w KHI po prostu trzeba ograniczyc predkosc do 180 km/h.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-01-17 09:19:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Sa takie fajne korki na jakis ogromny ampul ;-)

    No ale to jak z przewodami: myslisz ze kolesie od piasku nie nosza imbusow?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead